וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הלכו אחריו כמו אדר

אדרסון כבש בניצחון של ליון 1:3 על לה האבר, שפתח פער של 4 נקודות בצמרת. מארסיי נותרה שלישית אחרי ניצחון 0:1 במונאקו. סושו - טולוז 2:1

הליגה הצרפתית ממשיכה להתחמם, ואחרי שאתמול סיימה בורדו בתיקו מאכזב עם גראנובל (1:1), ניצלה זאת היטב הערב (ראשון) החבורה מליון, כשגברה בקלות על לה האבר, 1:3. בכך פתחה ליון פער של 4 נקודות בפסגה מפאריס סאן ז'רמן. גם טולוז רשמה משחק מוצלח מבחינתה, כשחזרה מסושו עם ניצחון חוץ נאה, 1:2, שהעלה אותה היישר אל המקום השלישי. במשחק שסיים את המחזור ניצחה מארסיי את מונאקו 0:1 בחוץ.

ליון - לה האבר 1:3

נראה ששחקניו של קלוד פאול התחילו להתרגל לתוצאה הזאת, אחרי שגברו במחזור הקודם על ניס בחוץ באותה תוצאה בדיוק. אדרסון פתח בחגיגות בדקה ה-33, וקאדר קייטה קבע 0:2 11 דקות מאוחר יותר. ג'ון מנסה הורחק בדקה ה-70, אבל זה לא עצר את ליון, וז'וניניו השלים את השלישי בדקה ה-74. לואיס נסטור צימק בדקה ה-81.

סושו - טולוז 2:1

ראביו אפואלבי העניק פתיחה מצויינת למארחים כשכבש בדקה ה-11, אבל טעות של ז'קס פאטי הובילה לשער עצמי שלו בדקה ה-32, וטולוז ניצלה זאת עד תום. בדקה ה-65 כבש פייר גיגנה את שער הניצחון של האורחים, והעלה את קבוצתו אל המקום השלישי בליגה.

מונאקו - מארסיי 1:0

מארסיי ידעה שבעקבות הניצחון של טולוז היא חייבת לנצח כדי לשמור על המקום השלישי שלה ועשתה זאת מול מונאקו באצטדיון לואי השני. שער בודד של שחקן חוף השנהב, בקארי קונה, בדקה ה-77 קבע 0:1 והעניק לאולימפיק את הניצחון. מארסיי חזרה להקדים את טולוז בהפרש שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully