וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול, הגדול מכולם

ראול כבש צמד ועקף את די סטפאנו כמלך השערים בכל הזמנים של ריאל עם שער 309, ב-0:4 על חיחון. ניצחון לאוואט ומאיורקה על נומאנסיה

זה היה ברור שזה יקרה, השאלה הייתה מתי. הערב (ראשון) זה קרה. ראול הבקיע את שערו ה-308 (ואחר כך ה-309) במדי ריאל מדריד, ועקף בכך את אלפרדו די סטפאנו כמלך השערים בכל הזמנים של קבוצת הפאר הספרדית, בתבוסה 0:4 שהנחילה האלופה בחוץ לספורטינג חיחון. ריאל עם ניצחון שמיני רצוף בליגה. אחרי התיקו 2:2 של ברצלונה אמש בבטיס, צימצמו הלבנים את הפער מהמוליכה הקטאלונית ל-10 נקודות.

דודו אוואט שמר על שער נקי, ומאיורקה השיגה ניצחון חוץ חשוב מאוד על נומנאסיה בקרב התחתית 0:1. ראסינג סנטאנדר ו-ויאריאל נפרדו בתיקו 1:1 בסרדינרו. אתלטיק בילבאו ורקראטיבו הואלבה סיימו באותה תוצאה. אלמריה עשתה מהפך גדול והשיגה ניצחון דרמטי, למרות שהורחקו לה שני שחקנים, 2:3 על ויאדוליד.

סביליה גברה 0:2 על אספניול, ואילו במשחק שחתם את המחזור ה-23 נפרדו אתלטיקו מדריד, עם מאמנה הטרי, אבל רסינו, וחטאפה בדרבי בתיקו 1:1.

ספורטינג חיחון - ריאל מדריד 4:0

ראול, חלוצה של ריאל מדריד, הפך הערב רשמית לכובש הגדול בכל הזמנים של המועדון עם שערו ה-308. ראול, שגדל במחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד, עבר בשנת 1992, בהיותו בן 14, ליריבה העירונית השנואה, ריאל. בעונת 1994/5 ערך ראול את הופעת הבכורה שלו במועדון והפך בכך לשחקן הצעיר (17 וארבעה חודשים) ביותר המשחק בקבוצה הבוגרת של מועדון הפאר, כשאת השער הראשון בקבוצה הוא הבקיע נגד הקולצ'ונרוס בנובמבר 1994. יש לו גם 18 כיבושים בגביע המלך הספרדי, והוא אף מלך השערים בכל הזמנים של ליגת האלופות עם 64 כיבושים.

14 שנים וחצי לאחר שערו הראשון כבש בדקה ה-15 את שער היתרון של ריאל ואת השער ה-308 שלו במועדון. בכך הוא עקף את די סטפאנו. רבות דובר ועוד ידובר על מיקומו של ראול בהיסטוריית הגדולים של ריאל מדריד בכל הזמנים. אין ספק כי הוא מדורג גבוה מאוד, לצידם של רבים וטובים כמו אלפרדי די סטפאנו, אותו הוא עקף, פרנץ פושקאש, אמיליו בוטרגניו, הוגו סאנצ'ז ועוד ועוד. ייתכן שאחרי היום הוא אולי אף העפיל לראש הרשימה.

בדקה ה-37 קלאס יאן הונטלאר הכפיל את יתרונה של האלופה. 'הציד' אמר לפני מספר ימים שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה עקב מיעוט הדקות להן הוא זוכה, אבל חזר בו לאחר מכן. הפעם הוא פתח במשחק ואף הוכיח שמקומו אכן בהרכב של חואנדה ראמוס. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה כבש מרסלו את השלישי של ריאל, אחרי שגונזלו היגואין מסר לו עם העקב. ראול לא הסתפק באחד וכבש בדקה ה-76 את השער ה-309 שלו בקריירה במדי ריאל, השני שלו במשחק והרביעי של ריאל.

האלופה הספרדית נראית מצוין והיא משיגה ניצחון שמיני ברציפות בליגה. אחרי התיקו הדרמטי של ברצלונה בפתיחת המחזור בסביליה מול בטיס, ריאל צימצמה את הפער ל-10 נקודות.

נומנאסיה - מאיורקה 1:0

קרב תחתית קריטי נערך בין שתי הקבוצות המדורגות במקומות הלפני אחרונים (נומאנסיה 18, מאיורקה 19). דודו אוואט פתח בשערה של מאיורקה והשלים 90 דקות. אריץ אדוריז כבש שער חשוב עבור הקבוצה מהאי אחרי 21 דקות של משחק. מאיורקה משיגה שלוש נקודות חשובות ומחליפה מקומות עם נומנאסיה.

ראסינג סנטאנדר - ויאריאל 1:1

הקבוצה ממחוז קנטרבריה, שאירחה בסרדינרו את הצוללת הצהובה, הגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים לברצלונה וריאל מדריד. ניקולה זיגיץ' העלה את הביתיים ליתרון בדקה ה-25, אבל 17 דקות אחר כך סנטי קסורלה איזן. ויאריאל ממשיכה לאבד גובה ולהתרחק מחבורת הצמרת. סנטאנדר עוצרת את הסחף ומשיגה נקודה ביתית.

אספניול - סביליה 2:0

הקבוצה מאנדלוסיה, הצליחה לנצל את התיקו של ולנסיה ולהתבסס במקום השלישי, אחרי שניצחה 0:2 את האחרונה בטבלה, אספניול, באצטדיון לואיס קומפאניס בברצלונה. בכך קטעו שחקניו של מנולו חימנז קטעו רצף של 3 הפסדים רצופים.

המקומיים נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-64, אחרי הרחקה של לולה סמיליאניץ', אך סביליה הצליחה לנצל זאת רק בדקה ה-84, משער של פרדי קאנוטה. קאנוטה השלים צמד בדקה ה-90, כשכבש את השער ה-50 שלו במדי סביליה.

אתלטיקו מדריד - חטאפה 1:1

הקולצ'ונרוס אירחו בדרבי, באצטדיון ויסנטה קלדרון, את הקבוצה מפרברה של עיר הבירה והיו קרובים מאוד להשיג ניצחון שני מאז פיטוריו של חאבייר אגירה והחלפתו באבל רסינו, אלא שלבסוף הסתיים המשחק בתיקו 1:1. דייגו פורלאן העלה את אתלטי ליתרון בדקה ה-33. בדקה ה-80 החמיץ חואן אלבין פנדל, אבל שמונה דקות לאחר מכן הוא כבש את שער השוויון ושלח את שתי הקבוצות להסתפק בנקודה. חטאפה יכולה להיות מרוצה, אתלטי בטח פחות.

משחקים נוספים:

אלמריה - ויאדוליד 2:3
לאלמריה: אלברט קרוסאט (62), אוצ'ה (70), אלבארו נגרדו (78), ברונו סלטור הורחק בדקה ה-64, ואוצ'ה אף הורחק בדקה ה-77. לוויאדוליד: פדרו סאנצ'ז לאון (17), הנוק גויטום (22), ויקטוריאנו נונו ריבאס הורחק בדקה ה-81.

אתלטיק בילבאו - רקראטיבו הואלבה 1:1
לבילבאו: גאייזקה תוקרו (50), להואלבה: אייטור אוסיו (34).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully