וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: טייק אוויי של לאטה

23 נקודות של אייבורי לאטה הובילו את רמת חן לניצחון 70:73 ברמלה, והשאירו אותה בפסגה. רמת השרון דרסה את בני יהודה 77:109

המחזור ה-16 בליגת הנשים בכדורסל הבטיח להיות מרתק, וקיים לא מעט. במוקד קיבלנו משחק צמרת לוהט בין מכבי רמת חן, שהוליכה את הטבלה ערב המחזור, ואליצור רמלה. שי דורון, שהצטרפה לאחרונה לרמת חן חזרה לאולם שבעבר היה לה בית שני, וסייעה לקבוצתה להשלים ניצחון דחוק, 70:73, ולשמור על המקום הראשון בליגה. גם הבנות של רמת השרון את העבודה בחוץ, כשהביסו בקלות את בני יהודה, 77:109. מתנ"ס תל כביר היתה קרובה לניצחון ראשון, דווקא בחוץ, אבל מעדה בסיום והפסידה 92:87 למכבי אשדוד. נתניה גברה על הפועל תל אביב 70:83, חולון הפתיעה את בנות השרון עם ניצחון 80:81.

אליצור רמלה - מכבי רמת חן 73:30

המוליכה יצאה למשחק חוץ קשה, אבל הסיפור היה כמובן שובה של הבת האובדת, שי דורון, לאולם ברמלה בו השאירה חותמה לא פעם. הפעם דורון הסתפקה במשחק סולידי של 10 נקודות בלבד, אבל גם זה הספיק עבור מוליכת הליגה לקחת את המשחק.

המשחק נפתח בצורה צמודה כשאף אחת מהקבוצות לא נותנת לשניה לברוח, אבל המוטיב הזה נשבר ברבע השני, כשברמת חן פתחו מבערים וירדו ביתרון 7 במחצית. אלא שרמלה לא הרימה ידיים. ריצת 14:22 ברבע השלישי החזירה לה את היתרון, ושתי דקות לסיום היא עוד הוליכה 64:70. אלא שהמארחות לא עמדו לאבד את המקום הראשון בקלות, ועם שלשה גדולה של דורון הפכו את התוצאה, וניצלו החטאות של רמלה כדי לרשום ניצחון חוץ חשוב.

קלעו לרמת חן: אייבורי לאטה 23 נקודות, לטויה פרינגל 22 ו-13 ריבאונדים, תמרה ג'יימס 12, שי דורון 10. קלעו לרמלה: אביולה וובארה 24, מטליה בלוין 13, תמרה מור 12, אנה אוגורודניקובה 8.


בני יהודה - רמת השרון 109:77

שחקניותיה של אורנה אוסטפלד לא נתנו למארחות הזדמנות להישאר במשחק, כשפתחו עם תצוגה התקפית נהדרת, וטסו ל-19:29 בסיום הרבע הראשון. המומנטום של האורחות נמשך גם במחצית השניה, כשהפער צומח עד ל-20 הפרש. בני יהודה עוד הצליחה לצמק מעט ולנגוס בפער ברבע האחרון, והורידה ל-16, אבל אז הגיעה התפרקות נוספת, והאורחות שנהנו מהופעה נהדרת של מירב דורי, בגרו את הסיפור בסטייל.

דורי הוליכה לא פחות משש קלעיות של רמת השרון בדאבל פיגרס, עם 24 נקודות, להן הוסיפה גם 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אבוני הופמן קלעה 16, אליזיבטה קיטיניזה וג'יה פרקינס קלעו 15 כל אחת, ולייני סלוויון (6 ריבאונדים, 6 אסיסטים) וטטיאנה טרויינה הוסיפו 12 כל אחת. אצל בני יהודה תפקדה רק קים וויליאמס, שקלעה 28 נקודות, בעוד ריבי גרינבוים קלעה 12.

מכבי אשדוד - מתנ"ס תל כביר 87:92

איזה משחק עצוב באשדוד. שתי הקבוצות שכבר מזמן ויתרו על הליגה נאבקו ביניהן, כל אחת מסיבותיה שלה. אשדוד, שנפרדה משחקנית ומאמנת, ניסתה להוכיח שהיא לא ויתרה על הליגה, בעוד תל כביר ניסתה נואשות להשיג את ניצחונה הראשון בליגה. אלא שכמה קרובה שהיא היתה, ככה רחוקה. תל כביר הציגה משחק לחימה ראוי להערכה, במיוחד כשלוקחים בחשבון שהיא שיחקה עם 5 שחקניות בלבד. האורחות הוליכו לכל אורך המשחק, כשלרבע האחרון היא מחזיקה בפער 5 נקודות, אבל אשדוד חזרה למשחק, ובדקות הסיום מנעה את התענוג מהאורחות האומללות.

קריסטל וואן הוליכה את קלעיות אשדוד עם 27 נקודות ו-9 ריבאונדים, שריל בייקר סייעה לה עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים, בראשידה אלוהים הגיעה גם היא אל תחום 20 הנקודות עם 20 אישיות משלה. קלעו לתל כביר: ברוק ריבס 32 ו-6 אסיסטים, דומיניק קרטר והילה יזהר קלעו 19 כל אחת.

אליצור מכבי נתניה - הפועל תל אביב 70:83

הפועל תל אביב ממשיכה בדרכה מטה. האורחות כלל לא הופיעו בפתיחה, ואיפשרו לנתניותיות להגיע עד 11:22 בסיום הרבע הראשון. במחצית השניה היתרון רק תפח והגיע עד 20 נקודות הפרש, והרבע הרביעי איפשר לאורחות רק לצמק מעט את ההפרש. קלעו לנתניה: תמרה ראנסבורג 32 נקודות, יאנה שפירו 14, שרית ארבל 12. להפועל תל אביב: ברנדי הוסקינס 23, שחר אלתרמן 15.

תוצאות נוספות: אליצור חולון - בנות השרון 80:81

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully