וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי ת"א: שוטרים יאבטחו את ביתו של גוטמן

לקראת הדרבי (ב', 20:45, 5+ לייב), יפטרלו שוטרים ליד ביתו של המאמן, שאמר לשחקניו: "המועדון מעל הכל". נמני לא יערוך שינויים בהרכב

ברני ארדוב

צילום: נועם כהן
עריכה: רן צימט

יממה לפני הדרבי התל אביבי הגדול שייערך מחר (שני, 20:45, שידור ישיר ב-5+ לייב) במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה, קיימו היום (ראשון) מכבי והפועל תל אביב את אימוניהן המסכמים לקראת המשחק.

גוטמן: "המועדון מעל הכל"

עשרות אוהדים הגיעו היום (ראשון) אחר הצהריים למתחם האימונים של הפועל תל אביב בכדי לעודד את הקבוצה לקראת הדרבי בגביע מול היריבה העירונית. האוהדים לא מוכנים לשמוע על שום דבר פרט לניצחון, ואת אותה גישה סיגל גם המאמן אלי גוטמן שכינס את השחקנים לפני האימון ואמר: "המועדון הוא מעל הכל, אתם צריכים לכבד אותו ותעשו את זה דרך המשחק. עם מחוייבות ומשמעת טקטית".

אחרי הדברים הראה המאמן לשחקנים וידאו עם החלקים הלא מוצלחים מפתיחת המחצית השניה של הקבוצה במשחק מול בית"ר ירושלים. לגבי ההרכב, גוטמן עדיין מתלבט, בעיקר בחלק הקדמי. למרות ההצלחה במשחק מול בית"ר, כרגע מסתמן שהמאמן יעדיף את טלקיסקי על בן לוז. בכל אופן, רק מחר לפני המשחק יחליט המאמן סופית על ההרכב.

המשטרה נערכת בכוחות גדולים בעקבות שני אירועי הספורט הגדולים המתקיימים בעיר מחר (חצי גמר הגביע בכדורסל, והדרבי). כאלף שוטרים יאבטחו את שני האירועים, עם דגש רב על אוהדים שינהגו באלימות. במשטרה מודאגים עקב היציעים המשותפים של שני מחנות האוהדים. בנוסף נמסר מהמשטרה כי החל מהיום יפטרלו שוטרים מסביב הבתים של גוטמן ובלבול, כדי לוודא כי לא תעשה פגיעה במאמנים לקראת המשחק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי, אלין טופוזאקוב, ואליד באדיר, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי (בן לוז), מהראן לאלה, סמואל יבואה.

מכבי ת"א: כל הכרטיסים נמכרו

מכבי תל אביב סיימה הערב את ההכנות לקראת הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב, במשחק המרכזי שיינעל את סיבוב ט' של גביע המדינה.

המנג'ר אבי נמני לא מתכוון לערוך שינוי בהרכב הפותח ועל פי התרגול הערב נראה כי איגור טומאסיץ' צפוי להמשיך בעמדת הקשר האחורי לצידו של דולי ג'ונסון. גם בחלק הקדמי לא צפויות הפתעות, כאשר סקוט סילי יפתח כחלוץ בודד בחוד ומאחוריו יתופקדו מאור בוזגלו ויוסי שבחון. חיים מגרלשווילי, שהחלים מפציעה ברגלו, ישחק באגף שמאל של הקישור.

השוער דרגוסלב יבריץ', שסובל מרגישות בשרירי הגב, ערך הערב אימון קל בלבד וקיבל טיפול מהצוות הרפואי של המועדון. יבריץ' לא צפוי להחמיץ את ההתמודדות החשובה ויפתח מחר בהרכב. האימון הערב נערך באווירה רגועה וזאת לאחר שאמש נכחו כ-150 מאוהדי מכבי באימון ושלושה מנציגי האוהדים אף נשאו דברים בפני השחקנים באסיפה שקדמה לאימון.

כל הכרטיסים שהוצאו למכירה אזלו וכ-7,000 צהובים צפויים להיות מחר ביציעי בלומפילד. בימים האחרונים שחררה הנהלת הפועל ת"א כמות נוספת של כרטיסים לשער 13 שמאכלס במשחקי הבית של הפועל את אוהדיה האדומים, אולם אוהדי מכבי התנפלו גם על כרטיסים אלו ומחר צפוי שער 13 להיות חצוי שווה בשווה בצהוב ובאדום.

עוזר המאמן, מרקו בלבול, שספג הרחקה משני משחקים בבית הדין המשמעתי, יצפה במשחק מהיציע. מי שיירשם בטופס המשחק כמאמן הקבוצה הוא מאמן השוערים שורה אובארוב שמחזיק בתעודת מאמן שקיבלה את אישור ההתאחדות לכדורגל.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, איגור טומאסיץ', חיים מגרלשווילי, יוסי שבחון, מאור בוזגלו, סקוט סילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully