וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לאמן את פורטסמות זו העדיפות הראשונה שלי"

המאמן הישראלי התראיין לרשת "סקיי" וסיפר על תכניותיו לעתיד, ועל הפיטורים מצ'לסי: "זה היה מאכזב, אבל אני לא אוהב להביט לאחור"

מאז פיטוריו של אברהם גרנט מצ'לסי בסיום העונה שעברה הצהיר המאמן הישראלי תחת כל עץ רענן שהוא שואף לחזור ולאמן בפרמיירליג בהקדם האפשרי, ושהוא פנוי להצעות. מאז פיטרו שש קבוצות בליגה האנגלית את מאמניהן, וגרנט, שהוזכר כמועמד לכל אחת מאותן משרות, לא קיבל אף הצעה ממשית. אחרי שנדמה שאפילו פורטסמות, בה החל גרנט את הקריירה האנגלית שלו כמנהל טכני, לא ששה להחתימו במקום טוני אדאמס שפוטר, העניק היום (ראשון) הישראלי ראיון ל"סקיי" בו התייחס למצבו הנוכחי.

"לאמן את פורטסמות זו העדיפות הראשונה שלי", אמר גרנט. "אבל אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה. פורטסמות הייתה הקבוצה הראשונה שלי כשבאתי לאנגליה, זה מועדון פנטסטי ונהנתי לעבוד בו. יש לי שם עדיין הרבה חברים".

לגבי פיטוריו מצ'לסי אמר גרנט: "זה היה מאכזב, כי רציתי להמשיך שם וחשבתי שבשנה השנייה שלי נוכל להצליח אפילו יותר, למרות ההצלחה שלנו בעונה הראשונה. אבל אני לא אוהב להביט לאחור, ולמרות האכזבה אני גאה בעבודתי בצ'לסי ויש לי משם זיכרונות טובים מאוד. הדבר שהכי הרגיז אותי בקשר לתקופה שלי בצ'לסי הוא שאנשים לא התייחסו לעובדות, שהוכיחו שעשינו היסטוריה - הגענו לראשונה לגמר ליגת האלופות ועלינו מהמקום השישי בטבלה לכמעט זכייה באליפות. האווירה בקבוצה והיכולת היו טובות מאוד, ואנשים לא התייחסו לזה ולא שפטו אותי על פי זה".

כשנשאל לגבי הזכרת שמו כמועמד למקומות רבים ענה: "העיתונאים שאלו אותי על המון אפשרויות בחודשיים האחרונים, על צ'לסי, פורטסמות, מועדונים אחרים באירופה, אבל לא ישבתי עם אף אחד מהן למשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully