וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן: "היינו במצב לא נעים"

15.2.2009 / 12:05

יו"ר בני יהודה מעכל את ה-כמעט הדחה מהגביע ע"י אום אל פאחם: "יודעים אם הגרלה היא קלה רק אחרי המשחק". מאמצים להכשרת אדרי

בבני יהודה נשמו אמש (שבת) לרווחה בתום המותחן הדרמטי שבסיומו ניצחה הקבוצה בתום דו קרב פנדלים את הפועל אום אל פאחם מהליגה הארצית. אחרי 120 מאופסות משערים ו-21 פנדלים, ניגש השוער דלה איינוגבה לבעוט את הפנדל המכריע, נעץ את הכדור בין החיבורים ונתן את האות לחגיגות.

במחצית המשחק שאג המאמן גיא לוזון על שחקניו בחדר ההלבשה והבהיר להם בטון חד משמעי שאם ימשיכו להפגין את היכולת העלובה שהם מגלים על המגרש, הם יפסידו את המשחק. לוזון כמעט חזה נכונה את העתיד, אולם שחקני אום אל פאחם לא ניצלו לבסוף את אחד המשחקים הכי גרועים שהפגינו הזהובים העונה.

נקודה אחת שכן ראויה לציון היא הביטחון הרב שהפגינו שחקני בני יהודה במהלך בעיטות הפנדלים ובמיוחד השחקנים הצעירים דין מורי, עוז ראלי ואלירן עטר, שלא חששו לבעוט בחמישייה הראשונה וזאת לאחר ההחמצה של פדרו גלבאן בבעיטה הראשונה של הזהובים.

"זה היה מצב מאוד לא נעים כשלאום אל פאחם הייתה הזדמנות להעיף אותנו בפנדל האחרון", אמר היו"ר חזי מגן לאחר המשחק. "אבל כמו שהחמצנו את הראשון, הם החמיצו את האחרון ואחר כך היה מותחן שמתאים מאוד למשחק גביע. אומרים במצב כזה שעוד ניצחון כזה ואבדנו, אבל בגביע ניצחון זה ניצחון ואנחנו ממשיכים הלאה. אני כבר אומר בפעם ה-200, יודעים אם הגרלה היא קלה רק אחרי המשחק. מעבר לזה הגרלות יש בפיס, לא בגביע".

מגן כבר מביט אל עבר השבת הבאה ואומר: "עכשיו יש לנו ליגה והיא קודמת לכל, בטח כשיש לנו משחק מול האלופה ומחזיקת הגביע. נצטרך להיות הרבה יותר טובים על מנת להוות יריב ראוי לבית"ר ירושלים. נתחיל לעבוד על זה כבר ממחר".

מגן נשאל האם בני יהודה מסוגלת ללכת עד הסוף בגביע השנה וענה בביטחון: "למה לא? בני יהודה מסוגלת להרבה, היא רק צריכה לשחק טוב. נגד אום אל פאחם לא היטבנו לשחק אבל זה כבר מאחורינו ויש עוד זמן עד הסיבוב הבא בגביע".

שחקני הקבוצה יערכו היום אימון שחרור ויקבלו מחר יום חופשי. בצוות הרפואי ינסו להכשיר את המגן כפיר אדרי, שעדיין סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא בספק למשחק בטדי בשבת. מי שכן יחזור לרשותו של המאמן לוזון למשחק מול בית"ר הוא הקשר קובי מויאל, שלא שיחק אמש בגלל צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully