וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נכנסו ל-11

תיקו 2:2 של ברצלונה מול בטיס מנע ממנה ניצחון ליגה 11 ברציפות. צמד של אטו אחרי פיגור 2:0 מנע גם הפסד שני של המוליכה העונה

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) כשברצלונה התאחרה בסביליה אצל בטיס בניסיון להשיג ניצחון 11 ברציפות ולהמשיך את מסעה הבטוח אל התואר. בארסה נתקלה בקבוצה טובה ועיקשת שהובילה בשני שערים, אך לא הצליחה להנחיל למוליכה הפסד שני העונה. פפ גווארדיולה פתח ללא לאונל מסי, תיירי הנרי ורפא מרקז, ששיחקו כל אחד בנבחרת שלו באמצע השבוע. השניים הראשונים נכנסו יחד בדקה ה-57, שיפרו את היכולת של בארסה, אך זה הספיק רק לתיקו 2:2.

המשחק לא נפתח בצורה טובה מבחינת בארסה, כשבטיס עלתה ליתרון בדקה ה-18 לאחר שמיי הקדים את בוסקטס בקרן ונגח את הראשון פנימה. בדקה ה-25 הכפילה בטיס את התוצאה, לאחר שהצ'יליאני מארק גונזאלס בעט ברגל שמאל. ממש לפני השריקה למחצית הצליחה ברצלונה להשוות, אחרי החלטת שיפוט מעוררת מחלוקת. אינייסטה פרץ בתוך הרחבה וחואנדה נגע בו, אינייסטה נפל והשופט שרק לפנדל. אטו אמנם החמיץ את בעיטת העונשין, אך השתלט על הריבאונד וכבש.

המחצית השנייה נפתחה במשחק מהיר של שתי הקבוצות, כשגם בטיס מגיעה למצבים. מסי והנרי עלו למגרש בדקה ה-57 ובארסה השתלטה על המגרש. בדקה ה-84, אחרי מספר הצלות של שוער בטיס, ריקרדו, קיבל אטו מסירה ממסי על קו הרחבה, התקדם עם הכדור ובעט לשמאל השער, כדור שהכניע את השוער וקבע את תוצאת המשחק.

במשחק אחר אירחה ולנסיה את מלאגה המפתיעה כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה למקום השלישי עם פער של שתי נקודות על פני סביליה, אבל נפרדה מהאנדלוסים ב-1:1 בלבד. דויד וייה העלה את הלוס צ'ה ליתרון בדקה ה-52, אבל ראול אבליול כבש שער עצמי כעבור 7 דקות וחתם את תוצאת המשחק.

במשחק נוסף סיימו דפורטיבו לה קורוניה ואוסאסונה ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully