וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי שוב הלמה בבורדו

הקבוצה של בלאן קיוותה להתאושש מההפסד לתכולים, אך ספגה שער וסיימה ב-1:1 עם גרנובל. פ.ס.ז'.-סנט אטיין 1:2, אוקזר-ליל 0:2

המרדף אחרי ליון והתואר הנכסף נמשך במלוא עוזו בליגה הצרפתית. המחזור ה-24 החל הערב (שבת) עם משחקה של בורדו, שלא השכילה להתאושש מההפסד במארסיי והסתפקה בתיקו 1:1 ביתי עם גרנובל. בורדו רחוקה רק שלוש נקודות מליון, שתשחק מחר נגד נועלת הטבלה לה האבר ואמורה להגדיל את הפער.

שתי קבוצות נוספות שפיתחו לעצמן העונה חלומות על אליפות או לפחות כרטיס לליגת האלופות, הן ראן וליל. ראן בלמה מעט את הנפילה, כשחילצה בבית 1:1 מנאנסי (ביום בו ארבעה משחקים הסתיימו באותה תוצאה), בעוד ליל של רודי גרסיה נכשלה במשחק החוץ באוקזר ונוצחה 2:0.

בורדו - גרנובל 1:1

ביום רביעי ישב לורן בלאן, מאמן בורדו, בביתו וציפה לראות את הפליימייקר שלו, יוהאן גורקוף מוחלף במהלך המשחק של נבחרת צרפת נגד ארגנטינה, כדי שיעמוד לרשותו בליגה. למרבה הפלא, ריימונד דומנק שחק את גורקוף 90 דקות ולבלאן לא נותרה ברירה, אחרי שרטן בתקשורת נגד המאמן הלאומי, להעניק מנוחה לשחקן.

ללא הכוכב הגדול, קיוו שחקני בורדו להשכיח את ההפסד במארסיי במחזור הקודם. למרואן שאמאק המרוקני היה חשוב מאוד להחזיר את החוב על השער העצמי מהמחזור הקודם, ובדקה ה-60 הוא שבר את השיוויון עם נגיחה מדויקת מקרוב. בדקה ה-76 איזנה גרנובל את התוצאה, לאחר כדור חופשי אותו ניתב פנימה הבלם בוסטיאן סזאר, המושאל ממארסיי. גם הכניסה של גורקוף בדקה ה-81 לא הועילה, ובורדו שוב מאבדת נקודות חשובות.

פריז סן ז'רמן - סנט אטיין 1:2

הקבוצה מעיר האורות השיגה ניצחון בית חשוב על האורחים והיא ממשיכה לרדוף בצורה צמודה אחרי ליון. מאמדו סאחו (26) וג'רמי קלמנט (36) כבשו את השערים לקבוצה הביתית, כאשר דימיטרי פייה מאזן באופן זמני בדקה ה-34.

אוקזר - ליל 0:2

השישית בטבלה הגיעה לסטאד אבה-דשאן במטרה להאריך את רצף המשחקים ללא הפסד ל-12 ולהראות למבקרים שהיא גם קבוצת חוץ טובה. אוקזר רצתה להשיג ניצחון שני ברציפות ולתפוס מרווח מהתחתית. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-30, אז הפולני אירניוש ילן. ארבע דקות חלפו והשני הגיע, כשתומאס קאלנברג בישל לקאמל שאפני. ליל מאבדת הזדמנות לצמצם פערים מחבורת המובילות.

ראן - נאנסי 1:1

הקבוצה מבריטני לקחה רק נקודה בשלושת משחקיה האחרונים וכך הידרדרה מהמקום השלישי לשביעי. כדי להתאושש מהתקפוה הרעה ובמיוחד מההפסד המביך 1:0 ללה האבר בשבוע שעבר, ידע גי לאקומב כי ניצחון על נאנסי הבינונית הוא בבחינת חובה עבורו. דווקא יוסוף חאג'י, מי ששיחק בראן לפני הקדנציה השנייה בנאנסי, היה זה שהעמיק את המשבר עם שער בדקה ה-58 לאחר בישול של איסיאר דיה. ראן הצליחה להציל נקודה בדקה ה-87, עם שער של ג'ימי בריאן, אבל רשמה עוד משחק ללא ניצחון.

משחקים נוספים:

לה מאן - ניס 2:1
ללה מאן: תורסטן הלסטד (51). לניס: אמרס פאה (75), מהאמן טראורה (90)

קון - לוריין 1:1
לקון: סטיב סבידאן (33). ללוריין: רפיק סעיפי (47)

ואלנסיין - נאנט 1:1
לואלנסיין: רפאל שמיץ (14). לנאנט: איבן קלאסניץ' (60)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully