וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נמשך המשבר של לאציו

הביאנקוצ'לסטי אכזבו עם 1:1 ביתי מול טורינו וספגו שריקות בוז מהקהל. אבאטה כבש לאורחים, סיביליה השווה. נאפולי ובולוניה סיימו אף הן ב-1:1

לאחר ארבעה הפסדים רצופים, לאציו סברה שמשחק בית מול טורינו יהיה מצוין על מנת לצאת מהמשבר, אך הביאנקוצ'לסטי אכזבו וסיימו ב-1:1 בלבד, וספגו שריקות בוז צורמות מיושבי האולימפיקו. טורינו מצידה מסיימת בתיקו חמישי ברציפות, אבל היא לא ניצחה שבעה משחקים ברציפות ועדיין מדורגת מתחת לקו האדום.

לאציו הייתה טובה יותר, ואיימה על השער בבעיטות מרחוק, אך טורינו כבשה ראשונה. עוסמן דאבו הרחיק לא טוב, איגנציו אבאטה השתלט וירה מ-20 מטרים כדור חזק בחצי גובה לפינה של נסטור מוסלרה. השוויון הגיע בדקה ה-75. תומאסו רוקי הכניס כדור לרחבה, סטפנו מאורי המשיך במספרת והבלם סבסטיאנו סיביליה כבש בנגיחה מול השער החשוף וקבע 1:1 בסיום. לאציו נותרה במקום ה-11 עם 32 נקודות והיא עדיין ללא ניצחון בסיבוב השני.

נאפולי - בולוניה 1:1

הקבוצה מעיר הנמל הדרומית אירחה בקרב בין מעמדות את הקבוצה הצפונית וסיימה עימה בתיקו. כריסטיאן מאג'יו העלה את התכולים ליתרון אחרי 20 דקות של משחק, אבל שלוש דקות לאחר מכן, מרקו די ואיו, בשערו ה-16 העונה בליגה, איזן את התוצאה. נאפולי עלתה זמנית למקום השביעי, בולוניה נותרת במקום ה-16, רק שני מקומות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully