וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א לשחקנים: "אנחנו מבקשים שתתנו את הלב והנשמה"

14.2.2009 / 20:52

אוהדי מכבי תל אביב פנו לשחקני הקבוצה באסיפה לפני הדרבי ומייחלים לקבל קצת נחת העונה. בכיר בהנהלה: "ניצחון יכול לתת לנו דחיפה אדירה"

מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) אימון נוסף לקראת משחקה בסיבוב ט' של גביע המדינה באצטדיון בלומפילד נגד הפועל תל אביב. (שני, 20:45, שידור ישיר בספורט 5+ לייב).

סגל מלא יעמוד לרשותו של המנג'ר אבי נמני במשחק, לאחר שכל הפצועים החלימו וערכו הערב אימון מלא. לפני האימון נערכה אסיפה, אליה הגיעו שלושה מנציגי הקהל הצהוב, שפנו לשחקנים וביקשו מהם לתת את הכול.

"הדרבי הוא המשחק הכי חשוב של העונה", אמרו האוהדים לשחקני הקבוצה. "אנחנו מבקשים מכם שתתנו את הלב והנשמה בשבילנו, האוהדים, ותעשו הכול על מנת לנצח את המשחק. אנחנו מבקשים מכם 'להתאבד על המגרש' כי בשבילנו הדרבי הוא מעל הכול והמשחק הזה בגביע הוא המשחק הכי חשוב שהיה לנו עד כה העונה".

אמש הקרין נמני קטעים מההפסד לאדומים בדרבי הליגה הקודם (2:0) וביקש משחקניו להפיק לקחים מהטעויות שנעשו אז. על פי התרגול הערב, צפוי נמני לפתוח עם סקוט סילי בחוד ההתקפה, כאשר איגור טומאסיץ' ימשיך לקבל אשראי בקישור אחורי וחיים מגרלשווילי יתופקד שוב קשר שמאלי.

כ-6,000 צופים אוהדים צהובים צפויים ללוות את שחקני מכבי מהיציעים. גורם בכיר בהנהלת המועדון אמר לקראת המשחק: "זה משחק שיכול להפוך את העונה. ניצחון בדרבי יכול לתת לנו דחיפה אדירה לקראת המשך המשחקים בליגה. במהלך העונה היו לשחקנים הרבה מאוד הזדמנויות, את רובן הן פיספסו והגיע הזמן להחזיר לאוהדים בניצחון במשחק גדול".

החלוץ יניב עזרן ימריא ביום ראשון לבלגיה וינותח ביום שני בברכו הפגועה אצל פרופסור מרטנס. משך ההחלמה הצפוי מהניתוח הוא כחמישה חודשים, ובמכבי מקווים שעזרן יהיה בריא וכשיר לקראת פתיחת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully