וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "גם קבוצת נוער לא היינו מנצחים היום"

14.2.2009 / 20:16

מאמן בני יהודה זעם על היכולת של שחקניו שגברו 9:10 בדו קרב הפנדלים על אום אל פאחם. המאמן המפסיד, ברמכר: "גאה בשחקנים שלי"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הדרמה הגדולה של הערב (שבת) התרחשה בבלומפילד. בני יהודה לא יכלה להפועל אום אל פאחם מהליגה הארצית במשך 120 דקות שהסתיימו ללא שערים. גם הפנדלים היו מרתקים. פדרו גלבאן החטיא את הבעיטה הראשונה לזהובים, אך שלומי משה, שיכל להכריע את המשחק, החטיא. במצב של 9:9 החמיץ פריד טאהר את הבעיטה ה-21, ודלה איינוגבה כבש והעלה את בני יהודה לשמינית הגמר. כזכור, גם אשתקד מתחה אום אל פאחם את מכבי נתניה ל-3:3 בתום 120 דקות, אך הפסידה בפנדלים.

מאמן הפועל אום אל פאחם, אלכס ברמכר, אמר בסיום: "קודם כל אני גאה כי לפי מה שעברנו השבוע לא ראיתי שום סיכוי שנגיע לפנדלים. אם מישהו היה אומר לי שככה ייגמר המשחק, הייתי אומר לו שהוא חולם, אבל לפעמים חלומות מתגשמים וזו הייתה המציאות. שיחקנו כדורגל טוב, יפה הגענו למצבים. פנדלים זה עניין של מזל. זו הייתה דרמה ואני גאה בשחקנים, ושמח שהיינו שותתפים לדרמה הזו".

ברמכר התייחס לשבוע הקשה שעבר על קבוצתו, במהלכו החרימו השחקנים את האימונים לאחר שלא שולמו להם משכורות: "אני עושה עבודה מאוד קשה. היו בעיות השבוע מעבר למצופה. נתתי את הביטחון שבגביע אפשר לעשות דברים. זה היופי בכדורגל. חוץ ממצב שניים של בני יהודה, היינו יותר מסוכנים. אני יוצא עם הראש מורם ונמשיך לנסות לעלות ליגה".

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, היה מרוצה מההעפלה לשמינית הגמר, ופחות מהיכולת: "קודם כל הרבה מחמאות לאום אל אפחם. הם סגרו, מאוד רצו והשתדלו. באנו דרך האגפים, אבל היינו רעים מאוד ולכן לא כבשנו. הגיע לנו ללכת הביתה. לנצח הגנה יש שלוש אפשרויות, דרך יכולת אישית והיום אף שחקן לא הביא את היכולת האישית שלו לידי ביטוי. דרך עונשין או לבוא דרך האגפים, אבל היינו רעים מאוד. כשלא עושים דברים נכון בכדורגל, אי אפשר לנצח ולא משנה מי היריבה. היום לא היינו מנצחים גם קבוצת נוער ביכולת הזו".

"פנדלים זה אופי, עוצמה וכוח. אני שמח שניצחנו. מחר, לא תזכור את ההחמצה של פדרו גלבאן בבעיטה הראשונה, נזכור שעלינו לשלה הבא. לקראת המשחק הבא בליגה נגד בית"ר ירושלים אמר לוזון : "נתקן את הליקויים והיו לנו הרבה. נגיע לטדי כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully