וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אזולאי התפטר מאימון אשקלון, יאור יחליפו

14.2.2009 / 20:31

המאמן לא הורשה לבצע שינוי ועזב את תפקידו. עוזרו, אבנר יאור, מונה במקומו. אזולאי: "הקבוצה הייתה צריכה זעזוע ואני הצעתי את ראשי"

מאמן עירוני אשקלון עדי אזולאי התפטר מתפקידו לאחר פגישה שנערכה אמש (שישי) בינו לבין יו"ר הקבוצה פרוספר וקנין. אבנר יאור, עוזר המאמן, יהיה האיש שיחליף את אזולאי בתפקיד באופן מיידי. כזכור, יאור אימן בעונה שעברה את הפועל עפולה/גלבוע וירד איתה לליגה השנייה.

בהודעה הרשמית שהוציאה הקבוצה, נכתב: "ביום שישי נפגשו עדי אזולאי ופרוספר וקנין, ניתחו את מצב הקבוצה והגיעו למסקנה שלא ניתן לבצע שינוי בסגל כפי שרצה המאמן. אזולאי החליט להתפטר בעקבות כך".

אזולאי עצמו אמר: "אפשר לקרוא לעזיבתי באיזה שם שרוצים. המועדון רצה לעשות זעזוע ואני לא הצלחתי להביא שחקן בעמדה שרציתי כבר שלושה שבועות, אז אמרתי להם שאם הם רוצים זעזוע מיידי אני מציע את ראשי וכך עשיתי. אני מאחל לקבוצה בהצלחה ובטוח שהיא תישאר בליגה". לאחר הישמע דבר התפטרותו של אזולאי התקשרו שחקני הקבוצה אל המאמן ונפרדו ממנו בדמעות.

אזולאי הגיע לקבוצה בעונה שעברה, כשהייתה עם רגל וחצי בלאומית, וסחף אותה להישארות בליגה. הקבוצה נמצאת כעת שתי נקודות בלבד מהפלייאוף העליון, וזאת לאחר סדרה קשה שכללה חמישה משחקי חוץ מתוך ששת משחקיה האחרונים של הקבוצה. זאת בשל הפסטיגל שנערך לאחרונה בעיר. הקבוצה אף סבלה בפתיחת העונה מפציעתו של ראשון טרנר, אחד משחקני המפתח, וכן מממחלתו של עמית תמיר שבעקבותיה נעדר השחקן כחודש.

"נפגשתי עם עדי וניתחנו את המצב. הרבה זמן אנחנו מנסים לעשות שינויים והצוות המקצועי לא הצליח לבצע אותם", הסביר הערב פרוספר וקנין את ההחלטה. "עדי החליט לזעזע את המערכת ולעזוב. ההחלטה התקבלה במהלך השבת, והערב הבהרתי לאבנר יאור את המצב. הוא קיבל את ברכת הדרך מאזולאי וימשיך איתנו. אנו יודעים שאבנר ירד ליגה בעונה שעברה, אבל שוק המאמנים לא ענק והוא כבר מכיר את המערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully