וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתת בעיטה ולהמשיך

הפועל ומכבי ת"א נפגשות בסיבוב ט' של גביע המדינה כאשר המנצחת תעיף את היריבה השנואה שלה מהמשך המשחקים. לדעתנו המשחק יילך להארכה

משחק מספר 74: הפועל תל אביב – מכבי תל אביב 2.0, 2.8, 3.1

הדרבי התל אביבי מזמן לא היה מותח כל כך. כשהן נפגשות במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה, השתיים יודעות שלא רק היוקרה בעיר נמצאת על הפרק, אלא גם הדחה מוקדמת שעשויה להוריד את הביטחון לקראת המשך המאבקים בליגה. השתיים נפגשות בבלומפילד ביום שני אחרי שכבר נפגשו פעם אחת העונה בליגה, וכשהן יודעות שמפגש נוסף צפוי להן ממש בקרוב בליגה.

הפועל תל אביב מדורגת שנייה בליגה וחולמת אליפות במיוחד אחרי המחזור האחרון, בו שחקניו של אלי גוטמן נתנו את הכל נגד בית"ר ירושלים וחזרו הביתה עם ארבעה שערים שקירבו אותם למכבי חיפה עד כדי חמש נקודות. האדומים עם מאזן בליגה של תשעה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. מאזן השערים שלהם הוא 28 שערי זכות ו-14 שערי חובה (ממוצע של 1.47 שערי זכות, 0.73 שערי חובה).

מכבי תל אביב לעומת זאת מדורגת שביעית בליגה עם מאזן של חמישה ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ושישה הפסדים. הצהובים כבשו העונה 17 שערים וספגו 19 כשהממוצעים שלהם עומדים 0.89 שערי זכות ושער חובה אחד למשחק. בליגה כזכור ניצחו האדומים 0:2, אחרי שסמואל יבואה (59) ומהראן לאלה (66) כבשו את השערים, במשחק שבו איליה יבוריאן הורחק. השתיים נפגשו גם בחצי גמר גביע הטוטו, אז דווקא הצהובים סיימו את המשחק כשידם על העליונה אחרי ניצחון 0:1.

אז מה יהיה במפגש הזה בין השתיים? ברור לכולם שהפועל נמצאת במומנטום טוב יותר והיא עם הפנים קדימה אל הליגה, אך גם מכבי נמצאת במגמת השתפרות ולא מן הנמנע שדווקא היא זו שתסיים עם ניצחון. אנחנו מעריכים ש-90 הדקות יסתיימו בתיקו והשתיים תלכנה להארכה. ההימור: איקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully