וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות שלו לברוח

ז'וזה מוריניו ואינטר יארחו את הדרבי מול מילאן וניצחון שלהם ירחיק את הרוסונרי מהשאיפות לגנוב את התואר. והנה עוד כמה המלצות למשחקי ראשון ושני

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 11.495 (10 ש"ח יניבו 115 ש"ח)

משחק מספר 2: סלטיק – גלזגו ריינג'רס. אחרי 24 מחזורים, שתי היריבות הגדולות בסקוטלנד נמצאות צמוד מאוד. סלטיק מקדימה בשתי נקודות בלבד את ריינג'רס והיא מקבלת הזדמנות להתרחק ממנה במשחק הביתי. בסיבוב הקודם ריינג'רס ניצחה 2:4, אך סלטיק גמלה ב-0:1 בסיבוב השני. הפעם נראה שהשתיים תיפרדנה בתיקו. ההימור: איקס (2.75)

משחק מספר 10: אטאלנטה – רומא. שחקניו של לוצ'יאנו ספאלטי נמצאים במגמת השתפרות ובמחזור האחרון הם השתוללו עם 0:3 על גנואה ובכך המשיכו מאזן נפלא של ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים. אטאלנטה גם היא עוברת עונה טובה ונמצאת במקום העשירי אחרי 23 מחזורים. למרות זאת, אין סיבה שהיא תפריע לרומא להמשיך ולדהור. ההימור: 2 (1.9)

משחק מספר 20: אברטון – אסטון וילה. שתי קבוצות הצמרת באנגליה נפגשות בשמינית גמר הגביע עם מטרה ברורה להמשיך אל השלבים הגבוהים במפעל. הוילה בינתיים מפתיעים את עצמם בליגה כשהם כבר נמצאים במקום השלישי תוך שהם חולפים על פני צ'לסי וארסנל, ואם הם ימשיכו כך, הם עשויים להיות הפתעת העונה. בכל מקרה, דווקא כאן נראה שאברטון היא זו שתנצח. ההימור: 1 (2.2)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 11.067 (10 ש"ח יניבו 111 ש"ח)

משחק מספר 43: אספניול – סביליה. סביליה התרחקה מהמובילות אחרי שבשבוע שעבר היא ספגה הפסד ביתי 2:1 לבטיס ובכך המשיכה את היכולת הרעה מהשבועות האחרונים, שכן היא הפסידה בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה. למזלה היא פוגשת את אספניול, שעוברת עונה סיוטית ומדורגת אחרונה עם מעט סיכוי להישאר. ההימור: 2 (2.1)

משחק מספר 46: הפועל קרית שמונה – בית"ר ירושלים. האלופה מגיעה לקרית שמונה, אחת הקבוצות הקשות מבחינתה בשנתיים האחרונות. בית"ר, שאיבדה נקודות חשובות במאבק על האליפות בטדי נגד קרית שמונה בסיבוב השני (2:2) תחפש נקמה, אבל בינתיים היא נראית רע, במיוחד לאחר התבוסה להפועל תל אביב. במלחמה על הכבוד היא אמורה לנצח. ההימור: 2 (1.7)

משחק מספר 51: אינטר – מילאן. שתי הגדולות של איטליה מתעמתות, כאשר ברור לכולם שהפסד של האלופה יפתח מחדש את הקרב על האליפות. שחקניו של ז'וזה מוריניו מקדימים בשבע נקודות את יובנטוס, אך ניצחון של מילאן יחזיר אותה למאבק. אחרי ה-1:1 המאכזב ברג'ינה, לא מן הנמנע שמילאן דווקא כאן תמצא ניצחון. ההימור: 2 (3.1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully