וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: מכבי נתניה גברה על מכבי פ"ת 0:1

מכבי נתניה מתקשה למצוא העונה שחקן חוד אמיתי, אבל לפחות יש לה את דדי בן דיין, שכבש בדקה ה-41 והעניק לה 0:1 על מכבי פ"ת ועלייה לשמינית גמר הגביע

מכבי נתניה ניצחה פעם אחת בשלושת החודשים האחרונים. ממועמדת ברורה לאליפות היא הפכה לקבוצה שנראה כאילו היא תיאבק על מקום בגביע אופ"א, אבל היום הספיק לה שער אחד של דדי בן דיין כדי לעלות לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה. מכאן אולי תתחיל דרך חדשה עבורה.

נתניה ופתח תקוה נפגשו פעמיים העונה ופעמיים סיימו בתוצאות תיקו, 1:1 ו-0:0. תחת עיניהם הבוחנות של כמה מאות צופים שוויתרו על המחאה נגד מחירי הכרטיסים ועל כר הדשא הרע בקופסה המיושנת, אי אפשר היה לדרוש הרבה יותר מעוד משחק משמים שלא תואם את המקומות של שתי הקבוצות המשתתפות בו בטבלת ליגת העל.

המשחק היה שקול ברובו, אבל למכבי נתניה יש את אחד מהחלוצים הכי טובים בארץ וקוראים לו דדי בן דיין. היום בדקה ה-41 חילוץ של לואיס מרין מנע מתפרצת של פתח תקוה והכדור הגיע לחלוץ החדש אלברטו זפאטה בזמן שכל נתניה הייתה בדרך חזרה להגנה. הפנמי שמר על הכדור ושגם נעזר בידו בארוע שנעלם מעינו של אסף קינן, אחר כך הוציא לשחקן היחיד שהיה באזור שלו, המגן השמאלי שנשאר למעלה ובעט מחוץ לרחבה פנימה.

כ-10 דקות בתוך המחצית השנייה חגי גולדנברג הורחק והדרך של פתח תקוה לשוויון רק הפכה לקשה יותר ובסופו של דבר לבלתי אפשרי. נתניה ניצחה והיא תמשיך במפעל השני בחשיבותו בכדורגל הישראלי ועוד לפני כן שתי הקבוצות יחזרו לליגה, למאבקים על מקום בצמרת, בתקווה לכדורגל קצת יותר טוב.

מהלך המשחק

דקה 1: ליאור אסולין סחט עבירה משחקן שהיה בתוך הרחבה, אבל אסף קינן הורה על כדור חופשי מ-16 מטר במקום על פנדל. לירן כהן בעט והכדור נהדף לקרן.

דקה 41: גול! מרין חילץ במרכז המגרש והכדור הגיע לזפאטה, החלוץ החדש, שניצב עם הגב לשער כ-16 מטרים מהרחבה, הוציא כדור קטן לדדי בן דיין שמכ-20 מטרים שלח כדור מדויק ברגל ימין לפינה השמאלית של אוהד כהן. 0:1 לנתניה.

דקה 48: בן דיין קיבל כדור בתוך הרחבה, אלכסונית מהשער של כהן ובעט מהאוויר כדור חד משמאל לימין, שחלף סמוך לקורה והחוצה.

דקה 56: חגי גולדנברג ביצע עבירה קשה, ראה צהוב שני והורחק.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, זאב חיימוביץ', ביוון פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן, אלברטו בלאנקו, אלמוג כהן (רביד גזל, 58), שלו מנשה (שניר גואטה, 75), איתי שכטר, אלברטו זאפטה (אבי כנפו, 68).

מכבי פ"ת: אוהד כהן, חגי גולדנברג (הורחק, 56), מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, קובי גנון, סירמנה דמבלה, אורי לוזון, לירן כהן (דני פרדה, 46), טל בן חיים (רוביל סרסור, 83), ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני (עומר דמארי, 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully