וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 0:1 ברעננה ועלתה לשמינית גמר הגביע

כדור חופשי מוצלח של טל חן הספיק לסכנין הבינונית כדי להעפיל לשמינית גמר הגביע. הפועל רעננה תחזור למאבקי העלייה בליגה הלאומית

הדהירה של הפועל רעננה בליגה הלאומית לא עמדה לזכותה היום (שבת), כשנוצחה בביתה 1:0 על ידי בני סכנין מליגת העל, במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה. בקרב המאמנים שכבר הניפו את הגביע באיצטדיון רמת גן, היה זה אייל לחמן, זוכה 2004, שגבר על אלי כהן, זוכה 2003.

המארחים הגיעו למספר הזדמנויות טובות מול שערו של מאיר כהן הוותיק, אך לא השכילו להכניע אותו וכרעו תחת הלחץ. פעם היה זה הזר כריסטיאנו דוס סנטוס ובדקת הסיום של המשחק הייתה זו נגיחה למשקוף של רז כהן הצעיר.

לסכנין הבינונית, הספיקה הברקה אחת של טל חן בדקה ה-46, שניצל חוסר עירנות של שאול סמדג'ה כדי להכניע אותו בבעיטה חופשית מ-30 מטרים. סכנין ממשיכה לשלב הבא, ומי יודע, אולי מתכננת מסע קסם נוסף עם אייל לחמן, חמש שנים אחרי הקודם.

מהלך המשחק

דקה 31: מנדס קיבל כדור לבד ברחבת רעננה וממצב קורץ בעט לשמיים.

דקה 46: גול! סואן הוכשל במרחק 30 מטרים מהשער, וטל חן בעט את הכדור החופשי אל הרשת. 0:1 לסכנין

דקה 70: קופר בעט כדור מסוכן, מאיר כהן הדף לקרן.

דקה 72: מתפרצת לסכנין. אוקוצ'ה עבר מגן מקומי, אבל הסתבך כשהוא לבד מול השוער.

דקה 90: הזדמנות פז לרעננה. פאבלוביץ' הגביה למרכז הרחבה, רז כהן נגח למשקוף.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, חיים מלכה, איתי טואף, רועי לוי, גיל קופר, גיא קואז (שניר שוקר, 64), ג'וני טננבאום (טארק עבאס, 16), ברייטנר קרבאליו (דושאן פאבלוביץ', 74), רז כהן, ליאור לינדר, כריסטיאנו דוס סנטוס.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, עבאס סואן, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, יניב לוזון (אובודו אוקוצ'ה, 71), אחמד קסום, דיוניסיו מנדס (חיים בנון, 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully