וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקווין דוראנט ניתנה סוף סוף הבמה

כוכבה של אוקלוהומה סיטי ת'אנדר הגרועה קלע 46 נקודות והוביל את כוכבי השנה השניה לניצחון 116:122 על הרוקיז

במשחק שפתח את חגיגות סוף שבוע האולסטאר בפיניקס ניצחה נבחרת כוכבי השנה השניה (הסופמורס) את נבחרת הרוקיז (כוכבי השנה הראשונה) 116:122. קווין דוראנט, בשנה שעברה בסיאטל והשנה בגלגולה החדש באוקלוהומה סיטי, התאושש מהתצוגות הגרועות של קבוצתו והוביל את הסופמורס עם 46 נקודות.

דוראנט שבר למעשה את שיאו של אמארה סטודמאייר מ-2004, בתור נציג הסופמורס שקלע הכי הרבה נגד הרוקיז, סטודמאייר קלע אז 36 נקודות. מול דוראנט, הוביל את הרוקיז מייקל ביזלי. נציגה של מיאמי היט היה לא רע עם 29 נקודות, אבל גם הוא נתן את הכבוד לחבר הילדות, שסובל כל כך הרבה עם הת'אנדר, אחת הקבוצות הגרועות בליגה.

הרוקיז שיחקו ללא גרג אודן הפצוע, ובכל זאת היוו איום במאני טיים כשאו.ג'יי מאיו צימק למינוס שלוש, כשנותרו 11 שניות לסיום. ושוב, קווין דוראנט, האיש שעשה כמעט כל דבר במשחק הזה, נשלח לקו העונשין כדי לסגור עניין ולהבטיח ניצחון נוסף לסופמורס.

ג'ף גרין, חברו של דוראנט בת'אנדר, קלע 13 נקודות בדיוק כמו תדאוס יאנג מפילדלפיה. אצל הרוקיז, מלבד ביזלי בלטו אריק גורדון מלוס אנג'לס קליפרס שקלע 19, מארק גאסול מ-ממפיס שקלע 15 ורודי פרננדז מפורטלנד שסיים עם 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully