וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לשמור את ריאל רחוקה

ברצלונה מתייצבת למשחק החוץ אצל בטיס במטרה ברורה לשמור ואולי להגדיל את הפער בצמרת מריאל. ולנסיה מארחת את מלאגה

אחרי הניצחון בדרבי על סביליה, בבטיס מקבלים שבוע לאחר מכן את ברצלונה (שבת, 21:00, ספורט 5) האימתנית לקרב כמעט אבוד מראש במנואל רואיז דה לופרה. הקטלונים, שלא הפסידו מאז המחזור הראשון, מחפשים ניצחון נוסף על בטיס, אחרי שניצחו אותם 2:3 במחזור הרביעי בליגה. שחקניו של פאקו צ'פארו, שהשלימו ניצחון שני מאז תחילת השנה, יודעים שהפסד שלהם לבארסה יקרב אותם עוד יותר אל התחתית כאשר הם רחוקים חמש נקודות בלבד מהמקום שממנו נפרדים מהליגה הראשונה.

ובינתיים בבארסה נהנים מהמקום הראשון, אך באותו זמן הם ממש לא רוצים לאפשר לריאל, שרחוקה 12 נקודות, סיבה לאופטימיות שאפשר לעשות משהו. הקטלונים, שחגגו 1:3 נגד חיחון בשבוע שעבר, יחסרו את קרלס פויול ורפא מארקז, שעדיין לא חזר ממכסיקו. רגע לפני שליגת האלופות חוזרת, לפפ גווארדיולה יש אפשרות גם לבצע ניסוי כלים נוסף לפני שהוא פוגש ליון בשמינית הגמר.

לה קורוניה - אוסאסונה (שבת, 21:00)

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על ולנסיה (0:1) באוסאסונה מבינים שיש להם סיכוי ריאלי להמשיך במסע להישארות. הקבוצה של חוזה אנטוניו קמאצ'ו ניצבת מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים, אך ניצחון על לה קורוניה השמינית יסדר אותה לפחות בינתיים. "זה הולך להיות קשה, אבל אנחנו צריכים להמשיך במאמצים", אמר שוער הקבוצה, רוברטו, לקראת ההתמודדות. "עשינו דברים רע במחצית הראשונה של העונה, ועכשיו אנחנו חייבים לשנות את זה".

ולנסיה - מלאגה (שבת, 23:00)

העטלפים, שרואים כיצד ברצלונה וריאל מדריד מתרחקת להם, מבינים שאחרי ההפסד 1:0 לאוסאסונה בשבוע שעבר, אין להם ברירה אלא להילחם בראש ובראשונה על המקום השלישי. בצל השמועות על משבר כלכלי בקבוצה, בולנסיה ינסו להשלים ניצחון על מלאגה, שמגיעה אחרי 2:3 על אלמריה הקטנה, והודפת בינתיים את הדיבורים על כך שהם נלחמים על מקום באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully