וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר סיימה את הטרק במזרח

הטניסאית הישראלית לא היוותה יריבה לורה זבונרבה (5 בעולם) בחצי גמר טורניר פטאייה שבתאילנד, והפסידה 6:1, 6:4

שחר פאר יכולה להתנחם לפחות בחמישה ניצחונות רצופים בזירה הבינלאומית - משהו שלא קרה לה הרבה זמן. מדובר בשני ניצחונות במפגש מול אוקאראינה בגביע הפדרציה ושלושה ניצחונות בטורניר פטאייה שבתאילנד. חצי הגמר בטורניר הזה (על סך פרסים של 220 אלף דולר) כבר היה גדול על הטניסאית הישראלית הבכירה, המדורגת 48 בעולם. פאר הפסידה 6:1, 6:4, אחרי שלא הצליחה להתקרב לרמה של יריבתה הרוסיה ורה זבונרבה, המדורגת חמישית בעולם.

ושוב, אחרי תקופה די קשה בסבב המקצועני, פאר יכולה להתנחם גם בחצי גמר ראשון אחרי שנה, ורווח כספי נאה של יותר מ-10 אלף דולר בטורניר אחד. במאצ'-אפ מול זבונרבה, זה היה הפסדה החמישי של פאר לצד אפס ניצחונות. אין מה לעשות, יש הבדלי רמות גבוהים בין הטניסאיות.

המערכה הראשונה הייתה מזעזעת מבחינתה של פאר. היא נשברה כבר במשחקון ההגשה הראשון שלה, ומהצד השני ראתה טניס אגרסיבי ומדוייק של יריבתה, שעשתה ככל שעלה על רוחה במגרש ועלתה ליתרון 0:5. רק בשלב הזה הצליחה פאר לנצח את המשחקון הראשון שלה במשחק, אבל זה היה מאוחר למערכה הזאת וזבונרבה ניצחה 1:6.

פאר שמרה על ההגשה שלה בפתיחת המערכה השניה, אבל השיפור ביכולת שלה רק דירבן יותר את הטניסאית הרוסיה, שאמנם ביצעה יותר טעויות, אבל המשיכה להכות בעוצמה ולעבור ממגננות להתקפות בתדירות גבוהה בהרבה משחר פאר. במצב של 3:3, שחר פאר נשברה בגלל יותר טעויות בלתי מחוייבות, ומהמצב הזה היא כבר לא הצליחה לחזור. זבונרבה ניצחה 4:6 במערכה השניה, והשלימה ניצחון במשחק כולו.

בגמר, תחכה לזבונרבה סניה מירזה ההודית שגברה בחצי הגמר השני 4:6, 7:5, 1:6 על מגדלנה ריבאריקובה הסלובקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully