וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוניל למיאמי, מריון לטורונטו

השניים המאכזבים יעברו במסגרת טרייד בין שתי הקבוצות, כאשר גם בנקס ומון יתחלפו גם כן. פורטר יפוטר מפיניקס, קר יחליפו

השמועות לגבי סיום תפקידו של מאמן פיניקס, טרי פורטר, מתגברות בארצות הברית. הבעלים של הסאנס, רוברט סרבר, נכון לעכשיו לא מאשר ולא מכחיש את השמועות הללו אך אומר כי על פורטר עוברת תקופה קשה עד כה העונה ויש לקבוצה עוד הרבה מה לשפר.

בשני המשחקים האחרונים, פיניקס סיימה עם הפסדים, כאשר היא נכנעה לקליבנד 109:92 ויומיים קודם לכן היא סיימה עם הפסד 108:91. נכון לעכשיו פיניקס עומדת על מאזן של 28 ניצחונות לעומת 23 הפסדים, אך קבוצתו נמצאת במקום התשיעי במערב. מי שאמור להחליף את פורטר בתפקיד הוא הג'נרל מנג'ר, סטיב קר, אם אכן המהלך ייצא אל הפועל. כך או כך, קר מכחיש את הידיעות הללו.

גם בשיקאגו אין שקט בפגרת האולסטאר, כאשר שמו של ג'ון פקסון עלה גם הוא כאפשרות למי שעשוי לסיים את תפקידו. הבולס, שמדורגים במקום העשירי במזרח עם מאזן 30:23, כאשר ג'רי ריינסדורף הבעלים אמר יותר מפעם אחת שהוא לא ממש מרוצה ממצב הקבוצה.

ג'רמיין אוניל תמורת שון מריון

על פי הדיווחים, טורונטו ומיאמי סגרו טרייד שישלח את ג'רמיין אוניל וג'מאריו מון להיט תמורת שון מריון ומרכוס בנקס, שיגיעו לראפטורס. מריון בן ה-30, שנבחר ארבע פעמים באול סטאר, עמד על ממוצעים מאכזבים במיאמי וקלע 12 נקודות למשחק ותשעה ריבאונדים. החוזה שלו בקבוצה מסתיים בסוף השנה והוא עולה להיט לא פחות מ-18 מיליון דולר העונה.

מנגד, אוניל עוזב לאחר שהחמיץ לא מעט משחקים העונה בשל פציעה. הוא שיחק ב-40 משחקים ועומד על ממוצעים של 13.7 נקודות ושבעה ריבאונדים ונבחר לא פחות משש פעמים באול סטאר. שני השחקנים שמשלימים את הטרייד הם מון, ששיחק 54 משחקים העונה וקלע 7.3 נקודות למשחק, ובאנקס שעומד על 2.6 נקודות בלבד ב-16 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully