וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטרדאם: נדאל התגבר על צונגה ועלה לחצי הגמר

הספרדי הפסיד מערכה לצרפתי, אך ניצח אותו. ינקוביץ’ נמתחה שעתיים וחצי עד שחלפה על פני קורנה בפאריס, גם סרינה ודמנטייבה עלו

אחרי שהפסידה בשמינית הגמר במלבורן, ילנה ינקוביץ' מקווה לשדרג את עצמה להמשך השנה והיום (שישי) היא הבינה עד כמה קשה זה יהיה. הסרבית, המדורגת 3 בעולם, נמתחה למעלה משעתיים וחצי נגד אליז קורנה הצרפתיה בטורניר פאריס (המחלק פרסים בסך 700 אלף דולר), אך ניצחה בסופו של דבר 7:5, 4:6, 4:6 ועלתה לחצי הגמר.

ינקוביץ' שברה פעמיים במערכה הראשונה והובילה כבר 2:5, אך איפשרה לטניסאית המקומית לחזור עם חמישה משחקונים רצופים כדי לנצח את המערכה הראשונה. אלא שקורנה התקשתה לשמור על המומנטום במערכה השנייה ואיבדה את משחקון ההגשות שלה במשחקון השלישי, מה שהספיק לינקוביץ' לנצח במערכה. שבירה נוספת במשחקון השביעי במערכה השלישית לצד הפציעה שהפריעה לקורנה עוד מאוסטרליה גמרו את הסיפור מבחינת הטניסאית המדורגת 13 בעולם.

ינקוביץ' תפגוש בשלב הבא צרפתיה נוספת, אמילי מאורסמו, שנעזרה בקהל כדי להשאיר את אגניישקה רדוואנסקה הפולניה מתוסכלת עם משחק חד צדדי לחלוטין שהסתיים ב-2:6, 0:6. סרינה וויליאמס לא התקשתה גם היא לנצח את אמלי לואה 4:6, 1:6 ואלנה דמנטייבה ניצחה את נטלי דשי 3:6, 2:6.

בטורניר רוטרדאם, הולנד (פרסים בסך 1.445 מיליון יורו) ניצל אנדי מארי פרישה של מארק גיקל במהלך המערכה השלישית כדי לדלג לחצי הגמר. הבריטי ניצח 6:7 את המערכה הראשונה, הפסיד 6:4 בשנייה, והוביל 0:3 במערכה השלישית, אך גיקל הודיע בשלב הזה על פרישה. מריו אנצ'יץ' זכה בניצחון נגד מיכאיל יוז'ני 4:6, 2:6 כשגם הוא בחצי הגמר. הקרואטי, המדורג 28 בעולם, השיג שלוש שבירות שהעלו אותו לשלב הבא.

רפאל נדאל גם הוא בשלב הבא למרות ששמט מערכה נגד ג'ו וילפרד צונגה, אך ניצח בסופו של דבר 4:6, 7:6, 4:6 את הצרפתי. הספרדי ניצח את המערכה הראשונה, אך הפסיד בשובר השוויון במערכה השנייה 7:5. במערכה השלישית והמכרעת הוא כבר לא עשה טעויות והשלים את הניצחון שהקנה לו את המקום בשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully