וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים - אשדוד: מי אמר סינדרלה?

11.2.2009 / 17:02

לופא קדוש, מאמן ירושלים, לא אהב את הכינוי סינדרלה לקבוצתו ומחפש ניצחון (שבת, 17:00, פריצות ב-5+ לייב) נגד אשדוד, אליה חוזר שריקי

שחקני הפועל ירושלים מאמינים ביכולתם להיות ההפתעה של סיבוב ט' בגביע המדינה, זאת למרות היריבה הלא קלה מאשדוד שתגיע להתארח בטדי (שבת, 17:00, פריצות ב-5+ לייב). בירושלים בונים בעיקר על חוליית החוד בראשותם של שי אהרון הוותיק והחלוץ הברזילאי דיוויד גומז, שהציג יכולת נפלאה במשחק האחרון של הקבוצה מול רמת השרון.

"הפועל ירושלים לא יכולה להיות סינדרלה, הפועל קרית שלום יכולה להיות סינדרלה. אנחנו מועדון גדול ואם נעבור שלב זו לא תיחשב הפתעה", אמר השבוע בביטחון רב מאמן הקבוצה, לופא קדוש. "מצד שני אין סודות. שתי הקבוצות מכירות אחת את השניה פחות או יותר. יוסי מזרחי הגיע למשחק מול רמה"ש וראה אותנו במשחק טוב, ככה שתהיו בטוחים שהם לוקחים אותנו ברצינות. לאשדוד יש קבוצה טובה, מאמן טוב, שחקנים מצויינים שיודעים להבקיע, אבל בכדורגל הכל אפשרי. לא יפתיע אותי אם נעבור שלב, אבל הם פייבורטיים", הוסיף קדוש.

הרכב משוער: רוברט באדג'י; יונתן זאדה, רובי רגב, אורי פסו, תומר סולטן; אלירן אוחנה, עמוס בוארון, אופיר עזו, אופיר עמרם; דייויד גומז, שי אהרון.

שריקי החלים ויחזור להרכב

אחרי שנכשלה בגמר גביע הטוטו, תנסה מ.ס. אשדוד להסתער על גביע המדינה, כאשר המסע המפרך יחל במשחק שעשוי להיות מוקש מול הפועל ירושלים בטדי. המאמן יוסי מזרחי הודיע לקשר קובי דג'אני על חזרתו לסגל הקבוצה לקראת המשחק. גם המגן אדיר טובול שמתאושש מפציעה בעצם הבריח חוזר לסגל לראשונה מזה חודש וחצי.

מזרחי לא צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב הפותח לעומת ההרכב שפתח בשבוע שעבר מול מכבי פתח תקוה בליגה. מתן אוחיון יתופקד בעמדת המגן הימני ושי מימון צפוי להמשיך בעמדת הבלם לצידו של כריסטיאן גונזאלס.

לובומיר קוביצה, שהחמיץ מספר אימונים בגלל פציעה, עדיין בספק למשחק ונראה שמשה אוחיון יפתח בקישור האחורי לצידו של יוסי אופיר. החלוץ עידן שריקי החלים מפציעה ויחזור להרכב לצידו של דימיטאר מקרייב בחוד ההתקפה. אוהדי הקבוצה החליטו להתארגן באופן עצמאי כדי לדאוג להסעות עבור האוהדים שירצו להגיע מאשדוד לטדי.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, רחמים צ'קול, משה אוחיון (לובומיר קוביצה), יוסי אופיר, אמיר לביא, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully