וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "יהיה קשה להמשיך הלאה להצלבה"

מכבי ת"א נחתה בארץ אחרי התבוסה במדריד ומבינה שהסיכויים להמשיך הלאה אינם גבוהים. די בראון: "זה קרה, אבל עכשיו חייבים לנצח בת"א"

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) בארץ אחרי התבוסה במדריד 98:79, שמרחיקה אותה מרבע הגמר ביורוליג. למרות זאת, שחקני הצהובים נשארים אופטימים לגבי הסיכויים לנצח בעוד שבועיים ביד אליהו את ריאל מדריד.

די בראון, שלא הרבה לשחק אמש, מסתכל קדימה ואומר: "לא שיחקנו טוב במדריד, בייחוד בהגנה, אבל אנחנו צריכים להסתכל קדימה. זה קרה, ועכשיו אנחנו חייבים לנצח את ריאל בתל אביב. אנחנו חייבים להיות טובים יותר. ברבע האחרון הם קלעו את כל הזריקות שלהם".

עומרי כספי, שגם הוא לא בלט במיוחד במדריד, סיפר כי קבוצתו תיאלץ לעשות הסקת מסקנות משני ההפסדים בספרד: "נצטרך ללמוד ולהפק את הלקחים כדי לשחק טוב יותר. יהיה לנו קשה להמשיך הלאה להצלבה עכשיו. הפסדנו בהפרשים גבוהים ונצטרך לעבוד קשה מאוד בבית עכשיו".

מרכוס בראון לעומת זאת דווקא שפע אופטימיות ואמר: "בטח שאנחנו יכולים להעפיל. זה יהיה קשה, אבל זה לא בלתי אפשרי. אנחנו שמים את עצמנו במצבים בלתי אפשריים, אבל זה עדיין אפשרי. אנחנו צריכים להיות חיוביים ולהמשיך להאמין. אם נעשה את זה, אנחנו יכולים להעפיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully