וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר בחצי הגמר בפטאייה

הישראלית שמטה מערכה אבל התגברה ברבע הגמר על דושבינה (75 בעולם) ותפגוש את ורה זבונרבה (5 בעולם). שידור ישיר בספורט 2

שחר פאר המשיכה היום (שישי) במומנטום החיובי שלה כשעלתה לחצי גמר טורניר פטאייה בתאילנד (על סך פרסים של 220 אלף דולר). פאר, המדורגת שביעית בטורניר בו זכתה לפני כשלוש שנים, גברה ברבע הגמר 4:6, 6:4, 2:6 על ורה דושבינה הרוסיה (75 בעולם) וסידרה לעצמה מפגש עם ורה זבונרבה, המדורגת ראשונה בטורניר וחמישית בעולם, שניצחה 2:6, 3:6 את פנג שוואי. המשחק יועבר בשידור ישיר בספורט 2 (החל מ-10:00 בבוקר).

פאר פתחה את המשחק היטב ושברה בדרך ליתרון 3:4, לפני שנשברה בחזרה על ידי דושבינה, שהפתיעה בסיבוב הקודם את סיביל באמר. אבל פאר התעשתה וניצחה בשני המשחקונים הבאים כדי לנצח 4:6 במערכה. דושבינה נלחמה נמרצות במערכה השנייה, ואחרי ניצחון במשחקון מתוח במצב של 4:4 ניצחה במערכה 4:6, לפני שפאר הראתה את הבדלי הרמות בין השתיים במערכה השלישית החד צדדית בה ניצחה 2:6.

בחצי הגמר השני ייפגשו סניה מירזה ההודית, שגברה 5:7, 4:6 על טמרין טנאסוגרן המקומית, ומגדלנה ריבריקובה הסלובקית שהפתיעה את המדורגת שנייה, קרוליין ווז'ניאקי, עם ניצחון 4:6, 1:6.

מנסדורף יכין את אוקון ולוי לשבדיה

מאיגוד הטניס נמסר היום כי קפטן נבחרת הפדרציה, ליאור מור, מסר לחברי הנהלת האיגוד שהחליט כי המאמן תומר דנק, שמונה לקראת המשימה באוקראינה, ימשיך לשמש כמאמן נבחרת הפדרציה.

כמו כן, יו"ר האיגוד מיכאל קליין מסר להנהלה כי הגיע לסיכום עם שחקן העבר עמוס מנסדורף, לפיו הוא יסייע לשחקני נבחרת הגברים הראל לוי ונועם אוקון להתכונן למפגש הדייויס הקרוב מול שבדיה. מנסדורף ילווה את השניים בתחרויות בחו"ל.

מנסדורף חזר לאחרונה לפעילות במסגרת איגוד הטניס ולפני שבועיים העביר אימון מיוחד לילדים בגילאי 10 ו-11. בעתיד הוא ימשיך לפעול ולסייע במסגרת האיגוד, בעיקר בטיפוח כישרונות צעירים.

הנהלת האיגוד קיימה באחרונה דיונים סביב השאלה האם להקים ועדה מקצועית שתפעל לצדו של המנהל המקצועי, שלמה גליקשטיין. היום הוחלט שלא להקים ועדה מקצועית ולהותיר לגליקשטיין את מלוא הסמכויות כמנהל מקצועי, בכפיפות להנהלת האיגוד.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully