וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "בדרבי לא משנה מי מגיע פייבוריט"

13.2.2009 / 16:45

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק המרכזי בגביע המדינה, המנג'ר אופטימי: "לפעמים מגיעים לדרבי בתקופה פחות טובה ופתאום הכל מסתדר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב ערכה היום (שישי) אימון לקראת הדרבי שמצפה לה ביום שני במסגרת סיבוב ט' בגביע המדינה. לרשות המאמן אבי נמני עמד היום סגל מלא, למעט החלוץ יניב עזרן, שצפוי לעבור ניתוח בברכו בשבוע הבא. חיים מגרלשווילי ויובל שפונגין, שאתמול ערכו אימון חלקי, חזרו היום להתאמן כרגיל. מאור בוזגלו, שהתאמן עם הנבחרת הבוגרת, ודור מלול, שהיה השבוע עם הנבחרת הצעירה, חזרו גם הם לסגל. האוהדים הצהובים המשיכו להסתער על הכרטיסים למשחק, ו-5,500 צהובים כבר הבטיחו את מקומם ביציעי בלומפילד.

לפני האימון ערך נמני שיחה טקטית, והקרין לשחקנים קטעים מההפסד להפועל תל אביב בדרבי הקודם. על פי התרגול באימון נמני עדיין מתלבט בין מערך של חלוץ בודד עם סקוט סילי בהתקפה לבין הצבת שני חלוצים, עם עמנואל מאיוקה על חשבונו של דור מלול.

הפסד יגמור את העונה?

אבי נמני התייחס היום להכנות של קבוצתו למשחק. "אלי גוטמן אמר השבוע דבר נכון: דרבי זה דרבי", אמר נמני, "לא משנה אם אתה בא כפייבוריט או כאנדרדוג. במשחק כזה קורים דברים שלא תלויים בך, ואף אחד לא יכול לצפות מה יקרה, מה עוד שזה משחק גביע. צריך גם לקחת חשבון שזה משחק שיכול להגיע ל-120 דקות ולפנדלים, ואנחנו נתכונן לזה. בכל אופן, בדרבי יש מוטיבציה באופן טבעי".

"זה לא כל כך משנה מי מגיע פייבוריט למשחק הזה", המשיך נמני, "לפעמים מגיעים בדרבי בתקופה טובה והכל הולך הפוך, לפעמים מגיעים בתקופה פחות טובה ופתאום הכל מסתדר לך. אנחנו נראה בסוף המשחק מי ישמח".

כמעט בכל פעם ב-15 השנים האחרונות התל אביבית שניצחה בדרבי בגביע, זכתה בסופו של דבר גם בגביע עצמו. "זה נחמד להיזכר בהיסטוריה, אבל אין לזה משמעות", יודע נמני, "גם אנחנו או הפועל נעבור את השלב הזה, זה עוד רחוק מזכייה בגביע. חשוב יותר שבסוף המשחק נוכל להסתכל זה לזה בעיניים ולדעת שעשינו את המקסימום".

האם הפסד יגמור את העונה למכבי תל אביב? נמני לא מתרגש. "לא משנה בכלל מה יקרה, יש לנו דרך, דרך ארוכה, ושום דבר לא יגרום לנו לסטות מהדרך הזאת. יש לנו הרבה שחקנים צעירים ואנחנו רוצים לבדוק מי מהם יכול להשתלב במכבי בשנים הבאות. מכבי צריכה לעבור מהפך. זה לא יקרה ביום או יומיים, גם לא בתוך חודש או חודשיים. יש לנו את ברכת הדרך של בעל הבית למהלך הזה, ואנחנו לא מסתכלים על טווח הזמן הקצר, כי הקבוצה נבנית לטווח ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully