וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלו: "נעזור להידינק להצעיד אותנו קדימה"

ההולנדי ערך אימון ראשון בצ'לסי והצהיר: "אנסה לחבר את השחקנים כאן לקבוצה, לפעמים נדרשת גישה שונה כדי להוציא מהם יותר"

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

הרבה מאמנים, הרבה פיצויים

חוס הידינק ערך אמש (חמישי) את אימון הבכורה שלו בצ'לסי וניסה להסביר לגדודי העיתונאים שהגיעו למתקן האימונים של הקבוצה בקובהאם איך הוא מתכוון להוציא את הכחולים לדרך חדשה. המאמן ההולנדי לא יעמוד על הקווים במשחק החוץ מול ווטפורד בשמינית גמר הגביע מחר, וייכנס רשמית לתפקידו ביום שני, כשהמבחן הראשון שלו יהיה מול אסטון וילה, שכרגע מקדימה את צ'לסי בטבלה.

כשנשאל לגבי העובדה שבמידה ומנצ'סטר יונייטד תנצח במשחק ההשלמה שלה היא תחזיק בפער של עשר נקודות על פני צ'לסי אמר הידינק: "לא באתי לכאן כדי להוסיף עוד מקום לרזומה שלי, אני רוצה לראות תוצאות כמה שיותר מהר. הפיגור יכול להיות עשר נקודות, אבל דברים עוד יכולים לקרות בשלבים האחרונים של ליגת האלופות. יש לנו גם את הגביע האנגלי, ולא נוותר גם על הליגה".

לגבי המצב בו מצא את הקבוצה אמר הידינק: "השחקנים מאוד מחויבים, אבל לפעמים צריך להשתמש בגישה שונה כדי להוציא מהם יותר יעילות. זאת השאיפה שלי, ואם נוכל לחבר את היחידים הללו ולהפוך אותם לקבוצה, כולם יוכלו להביא קצת יותר מעצמם". על האפשרות שיישאר בלונדון גם בעונה הבאה במקביל לאימון נבחרת רוסיה אמר הידינק: "לא ברור מה יהיה אחרי מאי, יהיה קשה לתמרן בין שתי המשרות כי הפרמיירליג היא מאוד תובענית".

פרנק למפארד התייחס להגעתו של המאמן החדש ואמר: "כולם מדברים על הסדר שהוא יעשה בחדר ההלבשה, אבל מה שאנחנו השחקנים צריכים לעשות זה את העבודה שלנו על המגרש. כל אחד צריך לדאוג לשחק הכי טוב שהוא יכול, ואז העבודה של המאמן תהיה הרבה יותר קלה. אני לא יכול לדאוג לכל אחד ולמה שקורה אצלו בראש. אני מקווה שהידינק יוכל להביא לנו הצלחה העונה, כי אנחנו עדיין במירוץ לאליפות ואם נחזור לנצח בקביעות מי יודע מה יקרה".

ובינתיים דיווח ה-BBC שצ'לסי צפויה להודיע בסיום העונה על הפסדים בגובה 66 מיליון ליש"ט, כשהסכום עדיין לא כולל את תשלום הפיצויים ללואיס פליפה סקולארי. בין רשימת מקבלי הפיצויים מרומן אברמוביץ' עדיין נמצאים אברהם גרנט, ז'וזה מוריניו וחמישה עוזרי מאמנים שפוטרו במהלך השנה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully