וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "המשחק בת"א הוא להיות או לחדול"

מאמן מכבי ת"א סיים עוד ערב עגום בספרד אחרי התבוסה לריאל מדריד: "לא תיפקדנו טוב". ארויו: "אנחנו מתמודדים עם מצב לא נוח כעת בבית"

עם הרבה תקוות להשיג ניצחון על קבוצה ספרדית, מכבי תל אביב חוזרת מאוכזבת הביתה אחרי הפסד 98:79 לריאל מדריד. הצהובים, שנלחמו במחצית הראשונה, נכנעו בשנייה ונותרו עם ניצחון אחד בשלב הטופ 16 אחרי שלושה משחקים, מה שמקטין את הסיכויים שלהם להגיע לרבע הגמר.

מכבי תל אביב, שתנוח עד המשחק הבא ביד אליהו נגד ריאל בעוד שבועיים, יודעת שהמפתח כעת הוא ניצחון ביתי, ואם אפשר אז גם שיהיה בהפרש גבוה. אלא שבינתיים נראה שההבדלים בין שתי הקבוצות מעט גדולים ולא יהיה לה ממש קל לעמוד במשימה, בטח כאשר שחקנים חשובים שלה ברוטציה כמו קרלוס ארויו ומרכוס בראון רחוקים משמעותית מהיכולת שלהם.

"היינו במשחק במשך שלושה רבעים", אמר מאמן מכבי פיני גרשון בסיום. "אבל ריאל קלעה שלוש שלשות ואנחנו עשינו שתי טעויות שגרמה להפרש הגבוה. לריאל הגיעה לנצח את המשחק הזה, והמפתח למשחק היה השלשה של סרחיו לול, שלא איפשר לנו כבר לחזור למשחק יותר".

גרשון הסביר מה היה לרועץ אצל קבוצתו: "לא תיפקדנו טוב בהגנה ואיפשרנו יותר מדי זריקות קלות. ההבדל האמיתי במשחק הזה היה צריך להיות בן שמונה נקודות. המשחק הבא בתל אביב הוא משחק של להיות או לחדול עבורנו. זה מאוד קשה, אך ננסה לנצח את המשחק בפער גדול יותר מ-19 נקודות".

"זה היה משחק מאוד מסובך מבחינתנו", הודה קרלוס ארויו, שדווקא נתן משחק טוב. "שיחקנו טוב עד הרבע השלישי, אבל אז איבדנו שליטה. כעת אנחנו מתמודדים עם מצב לא נוח בבית, אבל עדיין יש לנו כמה משחקי מפתח לשחק. הפסדנו בהפרש גדול וזה מאוד חשוב. מדריד נמצאת במומנטום טוב. זו קבוצה מאוד פיזית, כמו כל הקבוצות הספרדיות. הן משחקות טוב מאוד בבית, אנחנו נותנים להם כבוד, אבל מקווים לקחת את ההזדמנות בתל אביב".

תומאס: "שמח עם המשחק של הקבוצה שלי"

חואן פלאסה, מאמן ריאל מדריד, חילק מחמאות בתום הערב: "אני שמח עם הניצחון הזה ועם התוצאה הסופית. עדיין שום דבר לא הוכרע למרות מאזן ה-0:3 שלנו. אני מרוצה עם העבודה שהקבוצה כולה עשתה. הראינו אופי כדי להשיג את המטרות שהצבנו בתחילת העונה. אנחנו מתחילים לראות את התוצאות כעת. הצלחנו לשמור על קצב גבוה נגד הקשיחות של מכבי. זה פפתח לנו דלת והצלחנו להכריע את המשחק. פפה סאנצ'ז הראה שהוא יכול לעזור לקבוצה. זה היה משחק חשוב עבורינו".

לואיס בולוק, שחקנה של ריאל מדריד שקלע 21 נקודות, אמר: "אני מאוד שמח. הצלחנו לנצח קבוצה גדולה, חיכינו לרגע הזה מאז העונה שעברה. קלעתי הרבה נקודות, אבל זה לא מה שמעניין אותי כרגע. התרכזתי בהגנה ואני משחק יותר אגרסיבי. יש לנו עדיין הרבה עבודה לעשות, במיוחד אחרי מה שקרה לנו בעונה שעברה. מאזן של 0:3 לא מבטיח לנו עוד שום דבר. אנחנו לא יכולים לומר כלום עד שלא נשחק את כל ששת המשחקים".

"המטרה שלנו לפני המשחק הייתה לנצח, כמובן", אמר בסיום פורוורד ריאל מדריד, מרקו תומאס, "הצלחנו לעשות זאת עם הפרש מצוין. לא שיחקתי טוב בתחילת המשחק, החמצתי מספר זריקות, אבל לאחר מכן הצלחתי לעזור לקבוצה להרחיב את הפער בדקות הסיום. אני שמח עם המשחק שלי ועם משחקה של הקבוצה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully