וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "נילחם על הגביע עד טיפת הדם האחרונה"

מאמן הפועל חולון שם מאחור את ניצחון הליגה 76:85 על עירוני אשקלון ומכוון לעבר חצי הגמר. פלורס: "האנרגיה שלנו עשתה את ההבדל"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל חולון ערכה הערב (חמישי) חזרה מוצלחת לקראת חצי גמר הגביע המצפה לה ביום שני מול עירוני נהריה, כאשר גברה בביתה 76:85 על עירוני אשקלון מהתחתית במשחק ההשלמה מהמחזור העשירי. כזכור, היה זה הסל השבור שגרם לדחיית המשחק בין שתי הקבוצות.

דני פרנקו, המאמן המנצח, אמר לאחר הניצחון: "היה לנו משחק לא נעים ביום ראשון. באנו לצערי בטוחים מדי בעצמנו וכאב לנו המשחק הזה כי אנחנו בתקופה טובה ונראינו טוב נגד בני השרון. זה בא לנו האמת בהפתעה, והיה ברור שלמשחק הזה יהיו השלכות היום. ראינו טעויות ודברים לא מחוייבי המציאות. אחרי המשחק הקודם זה היה ברור שאנחנו מגיעים לנצח כדי להגיע בראש כמה שיותר נקי לגביע".

על הדריכות לקראת חצי הגמר, הוסיף: "זה משהו אחר והחבר'ה התבגרו. כשאנחנו משחקים ביחד זו קבוצה שכיף לראות אותה. צריך להגיד גם תודה לקהל שאיתנו גם כשאנחנו משחקים פחות טוב. הקבוצה שלנו לוחמת והשחקנים ייתנו הכל עד טיפת דמם האחרונה".

המצטיין במשחק, לואיס פלורס: "כמו שאמרתי לפני המשחק, האנרגיה עשתה את ההבדל. אני לא נביא, אבל נעשה הכל כדי להביא תואר להפועל חולון. אני חושב שהעימותים המילוליים שהיו (עם אחד משחקני אשקלון) הם לגיטימים, זה חלק ממשחק".

מאמן הפועל אשקלון, עדי אזולאי: "זה נגמר, ואתה צריך להסביר למה אתה מפסיד. עשינו בדקות האחרונות את כל הטעויות האפשרויות, כולל אי עשיית עבירות בסוף רבעים. ההפסדים האלה די מתסכלים".

אבי בן שימול: "שיחקנו טוב, אבל שום פעם אותו תסריט חוזר על עצמו, כשאנחנו מסתבכים בדקות האחרונות ולא יודעים לנצח משחק צמוד. זה רודף אותנו כבר כמה זמן ונצטרך לנצח, כמו שעשינו בשבוע שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully