וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מהיריבות הגדולה לא נותר דבר

רמת השרון הביסה 59:88 את אליצור רמלה, במשחק בין שתי הבכירות בעשור האחרון. רמת חן לא ספרה את נתניה, בנות השרון דרסה את אשדוד

אלקטרה רמת השרון עשתה שירות אדיר לליגה ובעיקר לעצמה, עם הניצחון בתחילת השבוע על המוליכה רמת חן, והערב (חמישי) המשיכה בכושרה הטוב כשהנחילה תבוסה צורבת ליריבתה הגדולה, אליצור רמלה, 59:88. רמת השרון השתוותה בפסגה לבנות השרון ומכבי רמת חן, כשלכולן מאזן 3:12.

אחרי מחצית ראשונה יחסית צמודה, בה הוליכה רמת השרון ביתרון שבע, 31:38, הגיעה קריסה טוטאלית בצד אחד ומשחק מבריק מן הצד השני כדי להעניק הכרעה ברורה לזכות הקבוצה של אורנה אוסטפלד. במחצית השנייה קלעו השרוניות 50 נקודות ועצרו את רמלה על 28 בלבד.

עשר שחקניות של רמת השרון שותפו וקלעו על חשבון רמלה האומללה, כשחמש מתוכן במספרים כפולים. לייני סלווין כיכבה מול קבוצתה לשעבר, עם 17 נקודות בתוספת שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. אבוני הופמן תרמה 13 ותשעה ריבאונדים, ג'יה פרקינס קלעה אף היא 13 ונעמי קולודני הוסיפה 12. ברמלה הייתה זו אינה גורביץ' הוותיקה שהובילה עם 20 נקודות, כשתמרה מור מוסיפה 14 ו-11 כדורים חוזרים.

רמת חן נעה מתבוסה לתבוסה

מכבי רמת חן חזרה לנצח אחרי המעידה בשבוע שעבר לאלקטרה רמת השרון. השחקניות של עדני דגן, שנמצאות במקום השני בליגת העל, לא ספרו את אליצור מכבי נתניה, ניצחו 68:85 ושמרו על הסטטוס קוו בראשות הטבלה.

כבר אחרי הרבע הראשון היה ברור לאן נושבת הרוח, כשרמת חן הובילה 13:23 ועוד הגדילה את הפער עד המחצית ל-20. שי דורון, שפתחה בחמישייה, תרמה 12 נקודות ב-31 דקות. הקלעית המצטיינת של הרמת גניות הייתה לטויה פרינגל, שסיימה עם 20 נקודות ולא פחות מ-17 ריבאונדים. בנתניה בלטה נטשה בראקט, שקלעה 22 נקודות.

גם בנות השרון חוותה ערב נינוח אחרי שהביסה 65:99 את מכבי אשדוד, ממנה התפטרה השבוע דליה בושינסקי, מאמנת הקבוצה בשלוש השנים האחרונות. אשדוד, שחסרה כמעט כל סיכוי להעפיל לאחד מארבעת המקומות הראשונים, קלעה רק 14 נקודות ברבע הראשון ועשר ברבע האחרון ובכלל ופיגרה לאורך כל המשחק, מה שאיפשר לבנות השרון לשמור על המקום הראשון בטבלה.

בני יהודה, שמנסה להתרחק מהתחתית, השאירה את בנות תל כביר מתוסכלת, וניצחה אותה 96:99 למרות משחק צמוד. הזהובות, שנהנו מ-28 נקודות ו-8 ריבאונדים של דיאנה ג'קסון, השאירו את תל כביר עם אפס על טור הניצחונות, כאשר נותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום הליגה הסדירה. טייריסה סמית' קלעה 22 לבני יהודה. הפועל תל אביב, שספגה במחזור האחרון תבוסה מול מכבי אשדוד, הובסה פעם נוספת, הפעם על ידי אליצור חולון 86:60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully