וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם וג'וליאן נואל בחצי גמר רוטרדאם

הצמד הישראלי-אוסטרי גבר על ארנו קלמון ומיכאל לודרה, 7:6, 5:7, 5:10 ויפגוש בשלב הבא את דלוהי ופאאס. ביחידים, נדאל ומארי ברבע הגמר

אנדי רם ובן זוגו, ג'וליאן נואל, המדורגים 4 בטורניר רוטרדאם (הולנד, על סך פרסים של 1.445 מיליון יורו) ממשיכים להתקדם. הצמד הישראלי-אוסטרי, שגבר בסיבוב הראשון על הצמד הבריטי, אנדי מארי וג'יימס אוקלנד, התעמת הערב (חמישי) עם יריב המוכר טוב לרם, הצמד ארנו קלמון ומיכאל לודרה.

רם (13 בעולם לזוגות), שהתמודד נגד הצמד הצרפתי וניצח אותו אשתקד בגמר טורניר אליפות אוסטרליה, ונואל (24 בדירוג הזוגות העולמי) הפסידו את המערכה הראשונה בשובר שוויון 7:6 (9). הם התאוששו במערכה השנייה וניצחו 5:7. במערכה המכרעת גבר הצמד המעורב על הצמד הצרפתי 5:10 והעפיל לחצי הגמר.

לרם את נואל מחכה עוד משוכה גבוהה בסיבוב הבא, כשהם ייפגשו את לוקאס דלוהי וליאנדר פאאס. הצמד הצ'כי-הודי ניצח בסיבוב הראשון את כריסטופר קאס ופיליפ קולשרייבר הגרמנים 6:7, 7:5, 3:10. ברבע הגמר גברו דלוהי ופאאס על איגור אנדרייב הרוסי ומצ'ין מטקובסקי הפולני 6:7, 7:5, 1:10.

נדאל ומארי ברבע הגמר

בטורניר היחידים העפיל אנדי מארי המדורג שני לסיבוב השלישי לאחר שניצח את אנדראס ספי האיטלקי 6:7 (4), 5:7. מארי ינסה לעבור בדרך לחצי הגמר את מרק ג'יקל הצרפתי, שניצח את פול -הנרי מתיאו 4:6, 3:6.

מריו אנצ'יץ' הקרואטי התגבר על ז'יל סימון הצרפתי כשגבר עליו 4:6, 6:3, 3:6. הקרואטי יתעמת עם מיכאיל יוז'ני הרוסי על מקום בחצי הגמר. גאל מונפיס, הצרפתי מדורג 5 , ניצח את בן ארצו, מיכאל לודרה, 4:6 4:6, והוא יפגוש ברבע הגמר את ג'וליאן בנטו.

רפאל נדאל הזדקק לשלוש מערכות כדי לנצח את גריגור דימיטרוב, הבולגרי המפתיע בן ה-17, 5:7, 6:3, 2:6 כדי להעפיל לרבע הגמר. דימיטרוב זכה לתשואות רמות מ-9,000 הצופים לאחר שהדהים את השור ממאיורקה וניצח את המערכה השנייה במשחק.

וויליאמס דוהרת לעוד תואר

סרינה וויליאמס, המדורגת מספר 1 בעולם שזכתה בטורניר אוסטרליה, העפילה לרבע גמר טורניר פריז לאחר שגברה בקלילות על קרולינה ספרם הקרוטאית 1:6, 2:6. ברבע הגמר תפגוש האמריקאית, שזכתה בטורניר בבירה הצרפתית ב-1999 ו-2003, את המקומית אמילי לואה.

גם ילנה יאנקוביץ' העפילה לחצי הגמר, זאת לאחר שניצחה את לי נה הסינית 0:6, 6:3, 2:6. הסרבית תפגוש ברבע הגמר את אליז קורנה, המדורגת חמישית, שניצחה את דניאלה הנטוחובה 6:1, 4:6, 2:6.

אלנה דמנטייבה הרוסייה התגברה על אנסטסיה פבליוצ'נקובה 4:6, 2:6. אמילי מורסמו הצטרפה לבנות ארצה, לואה וקורנה, וביחד הן יצרו משולש צרפתי ברבע הגמר. מורסמו ניצחה את מוניקה ניקולסקו 1:6, 2:6, ותתעמת ברבע עם אגניישקה רדוואנסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully