וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב ומטה אשר העפילו לגמר גביע המדינה

הדאבליסטית גברה 0:3 על כפ"ס, בחצי הגמר השני ניצחה מטה אשר 1:3 את קרית אתא. כדוריד: הפועל ראשל"צ ניצחה את רמה"ש

גמר גביע המדינה יפגיש את הדאבליסטית מכבי תל אביב עם הפועל מטה אשר, כך נקבע הערב (חמישי) בתום שני משחקי חצי הגמר שנערכו. מכבי תל אביב ניצחה במשחק הראשון את הפועל כפר סבא 0:3. ואילו במשחק השני ניצחה מטה אשר את עירוני קרית אתא 1:3.

הצהובים של זוהר בר נצר לא הותירו מקום לחבורה של שגיב ברעם. הדאבליסטית מתל אביב הגיעה במטרה לשמור על אחד משני תאריה ועשתה זאת ללא קשיים. מכבי פתחה טוב ועלתה ליתרון במהיר בפתיחתה של המערכה הראשונה 0:4 ו-7:12 עד הניצחון 18:25. המערכה השנייה הייתה צמודה יותר, כפר סבא הגיעה לשוויון 12, אבל מכבי ניצחה בסיומה 23:25.

נראה שהכוח נגמר לקבוצה של ברעם במערכה השלישית והיא כבר לא כל כך האמינה ביכולתה לחזור. הצהובים כבר עלו ל-13:21 וניצחו בסיום 15:25.

המשחק השני היה יותר צמוד ומותח, במיוחד המערכה הראשונה והדרמטית שלו, כאשר מטה אשר ניצחה אותו 31:33. במערכה השנייה הצליחה קרית אתא לחזור למשחק עם ניצחון 21:25, והיית חזק במשחק. מטה אשר ניצחה באותה תוצאה (21:25) את המערכה השלישית ועלתה ליתרון 1:2. גם במערכ הרביעית הצמודה הייתה ידה של מטה אשר על העליונה והיא ניצחה 23:25 בדרך לגמר ולמפגש מול מכבי תל אביב.

משחק הגמר יתקיים ב-18 לפברואר, יום רביעי הבא, ב-19:45 בהיכל הספורט 'מטרווסט' ברעננה. מטה אשר תנסה לרשום זכייה שישית בתואר, לראשונה מאז עונת 2002/03. מכבי תל אביב, שזכתה בגביע בשנה החולפת, תנסה להוסיף גביע רביעי לארון.

כדוריד: ניצחון להפועל ראשל"צ

במשחק מוקדם מהמחזור החמישי בבית העליון בליגת העל לגברים בכדוריד, ניצחה הערב (חמישי) הפועל ראשון לציון 24:30 את א.ס. רמת השרון באולם רוזנשטיין בראשון לציון.

הפתיחה הייתה שקולה והאורחים אף הובילו 9:10, אך מכאן החלה ראשון לשלוט במשחק והובילה במחצית 13:16. המארחים המשיכו להוביל גם במחצית השנייה, כשרמת השרון מצליחה להתקרב מדי פעם בעזרת שערים חשובים של הזר טונדי עבדול ראשיד. בדקות האחרונות נגסו האורחים בהפרש וצימצמו עד 20:18, ראשון לציון פתחה שוב מבערים וניצחה בסיום בפער של שישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully