וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "גרמנו לצרפת להיראות מגוחכת"

מאמן נבחרת ארגנטינה חזר לארצו ועבר לקו עוקצני יותר כלפי נבחרת הטריקולור, אותה ניצח 0:2. "הם תלויים מדי בריברי, אז פשוט ניטרלנו אותו"

וידאו: רויטרס. עריכה ותרגום: ענת ברק

נבחרת ארגנטינה גברה אמש (רביעי) 0:2 על צרפת במארסיי, וגרמה לתחושות טובות בבית, שם היו עוד מי שהטילו ספק לגבי הנבחרת בעידן דייגו מראדונה חזר הביתה לארגנטינה ומשם עקץ את היריבה הצרפתית ומאמנה ריימונד דומנק.

"ידענו שאנחנו חייבים לשמור על הרמה שהצגנו בחצי השעה האחרונה נגד סקוטלנד במשחק הקודם". זה קרה, וברגעים מסוימים גרמנו לצרפת להיראות מגוחכת", צוטט מראדונה ב'לה נסיון'. "לטעמי שלטנו במשחק טוב יותר במחצית השנייה. הם תלויים מאוד בריברי ואנו ידענו לנטרל אותו כל הזמן. הכל היה חיובי ושמרנו על הכדור בצורה טובה".

על תפקידו כמאמן, אמר דייגו: "היו לי מוטיבטורים גדולים כמו מנוטי ובילארדו ולמדתי הרבה מהם, אך אני לא מנצח משחקים, השחקנים כן. כעת אני יותר בטוח. יש לי סגל נהדר שחלקו לא שיחק הפעם, ואני לא קונה את הדיבורים בתקשורת על כך שחסר לנו ניסיון". המאמן פירגן גם לכוכב הגדול שלו, לאונל מסי, שכבש את השני: "הכדור הוא חלק מהגוף שלו וזה בלתי אפשרי לקחת לו אותו. הוא היה פנטסטי ואף עזר למאמץ הקבוצתי כשהתבקש".

גם בצרפת הודו שהיה קשה להוציא למסי את הכדור מהרגל, אבל קשר ברצלונה הבהיר שהם ניסו לעשות זאת בכל אמצעי. "הצרפתים שיחקו מאוד חזק", אמר מסי, "לא רק כלפיי אלא כלפי כל חבריי לקבוצה. בכל מקרה, היה זה ניצחון מיוחד על נבחרת גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully