וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את אום אל פאחם 9:10 בפנדלים

בני יהודה נמתחה ע”י הקבוצה מהארצית 120 דקות (0:0) ו-22 פנדלים, אבל אז טאהר היסס והחטיא, איינוגבה כבש והעלה את הכתומים שלב

בני יהודה ניצחה ב-7 מתוך 9 משחקיה האחרונים בליגה ורצתה להטביע את חותמה גם בגביע, אך היא נתקלה בקבוצה עיקשת, בדמות אום אל פאחם מהארצית. מאמן בני יהודה, גיא לוזון, הזהיר לפני המשחק משאננות, וכנראה שהוא ידע על מה הוא מדבר. הכתומים ניצחו לא הצליחו לכבוש במשך 90 דקות וניצחו בקושי רב 9:10 בפנדלים. בני יהודה עוד היתה על סף הפסד, לאחר שמיכה שושן מאום אל פאחם החמיץ את הפנדל החמישי של הקבוצה, שהיה שולח את הקבוצה מהמגזר לשמינית הגמר. מכאן הדרמה רק השתפרה, חלק משחקני אום אל פאחם סירבו לבעוט מרוב לחץ, ובפנדל ה-22 בני יהודה עלתה בקושי לשמינית הגמר.

עד הפנדלים, המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה. בני יהודה שלטה בו, אך אום אל פאחם הפגינה משחק לחימה בהגנה. אום אל פאחם לא הבריקה כמו במשחק הגביע בעונה שעברה מול נתניה, ייתכן כי לעיכוב המשכורות בקבוצה והבעיות הפנימיות איתן הגיעה למשחק היה משקל בכך, ולכן נציגת הליגה הארצית שמחה להגיע לפנדלים. שם, כאמור, היא לא עמדה בלחץ.

ואז הגיעו הפנדלים: מלבד החמצה אחת לכל קבוצה, כל בועטי שתי הקבוצות הבקיעו את הפנדלים שלהם. כשאום אל פאחם הגיעה לבעיטה הלפני אחרונה שלה, נביל נאסר א דין סירב לבעוט. כל צוות השחקנים וההנהלה באו לשחקן בתחנונים כדי שיבעט, ולאחר שעה ארוכה התרצה השחקן. את הבעיטה שלו הוא שלח, ללא קושי, פנימה. אחרי בעיטה מוצלחת של מילן מרטינוביץ' הגיע תורו של קפטן אום אל פאחם, פארד טאהר, שגם הוא נמנע מלבעוט לכל אורך הפנדלים. כנראה שהוא ידע מדוע. את הפנדל שלו הוא שלח לקורה, ושוער הכתומים, דלה איינוגבה, בעט היטב את הפנדל ה-22 והעלה אותה לשלב שמינית גמר הגביע.

יש לציין כי למרות ההפסד הראו שחקני הפועל אום אל פחם מהליגה הארצית שהם יכולים לשחק כשווים אל מול קבוצה מליגת העל וזאת על אף שהגיעו למשחק אחרי שבוע סוער בו הם לא התאמנו כלל. יושב ראש הקבוצה, עאדל אדיב, נאלץ להתמודד במהלך השבוע עם איומי שחקניו שלא להופיע למשחק על רקע תלונות להלנת שכר מצד חניכיו שלא קיבלו משכורת בשלושת החודשים האחרונים. כ-600 אוהדי אום אל פאחם בלבד הגיעו לבלומפילד וזאת בניגוד לעונה שעברה, אז ליוו כ-3,000 אוהדים את הקבוצה במשחק הגביע בקופסא מול מכבי נתניה, אותו גם אז הפסידו בפנדלים. כנראה שהאוהדים ידעו מראש איך זה ייגמר.

מהלך המשחק

דווקא האורחים מהארצית פתחו טוב יותר את המשחק, בעוד בני יהודה מציגה משחק חלש ומבולבל. בדקה ה-14 הגביע שלומי משה כדור מצוין מצד ימין ומוחמד ג'ברין בעט כדור שחמק ליד הקורה.

במחצית השנייה החזיקה בני יהודה בכדור, אך לא הצליחה לייצר מצבים. בדקה ה-64 הגביה מהראן ראדי מימין ותומר חמד נגח מעל לשער. בני יהודה התחילה להשתלט על המגרש ובדקה ה-67 קיבל אלירן עטר כדור עמוק ומול השוער בעט חלש. הכדור עבר את השוער, אך אחמד חרבי הציל מהקו.

לקראת הסיום נסוגה אום אל פאחם לשערה ובני יהודה השתלטה לגמרי על המשחק. על אף שייצרה לא מעט מצבים בסיום, בני יהודה לא הצליחה למצוא את הרשת, והמשחק נכנס להארכה. 30 הדקות בהארכה היו משמימו. אום אל פאחם חיכתה לפנדלים, שמנגד אלירן עטר ותומר חמד החמיצו ממצבים קורצים.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (שי ניסים 76), מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, מהרן ראדי, הרוויה קובאצ'ביץ' (לירוי צעירי 101), תמיר כחלון (תומר חמד 61), פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

הרכב אום אל פאחם: גיא סאלם, אחמד חרבי, כאמל ג'בארין, פריד טאהר, נביל נאסר א דין, רמי עמאר, מיכה שושן, שי דוד (האיל חשן 70), מוחמד ג'ברין, שלומי משה, חאמד בועל (אמיר ג'מאל 62).

פנדלים

האיל חשן: איינוגבה נגע, אך לא הצליח להציל. 0:1 לאום אל פאחם.

פדרו גלבאן: בעט לעננים. עדיין 0:1.

כמאל ג'ברין: איינוגבה שוב נגע אבל לא הצליח להדוף. 0:2 לאום אל פאחם.

אסי בלדוט: לחיבורים. 1:2 לאום אל פאחם.

אמיר ג'מאל: פנדל מושלם. 1:3 אום אל פאחם.

עוז ראלי: הטעה את גיא סאלם וכבש. 2:3 לאום אל פאחם.

מיכה שושן: באלגנטיות לפינה השמאלית, איינוגבה לא זז. 2:4 לאום אל פאחם

דין מורי: טיל לרשת העליונה. 3:4 לאום אל פאחם.

שלומי משה יכול היה להכריע את המשחק: אך הדביק את הכדור למשקוף. עדיין 3:4 לאום אל פאחם.

אלירן עטר: עמד בלחץ, 4:4 - עוברים לנוק-אאוט.

אחמד חרבי: כובש. 4:5 לאום אל פאחם.

תומר חמד: בקלות. 5:5

אסף פחימה: לא התבלבל וכבש. 5:6 לאום אל פאחם

לירוי צעירי: כבש. 6:6

רמי עאמר: בקלילות. 6:7 לאום אל פאחם.

שי ניסים: כבש בקלות. 7:7.

השוער גיא סאלם: הכניע את איינוגבה. 7:8 לאום אל פאחם.

מהרן ראדי: בלי בעיות. 8:8

נביל נאסר א דין התבקש לבעוט, אך סירב. כל צוות הקבוצה פנה אליו בתחנונים כדי שיבעט, והשחקן התרצה לבסוף. נאסר א דין: טיל לרשת. 8:9 לאום אל פאחם.

מילאן מרטינוביץ': כבש. 9:9.

פריד טהאר: לקורה. עדיין 9:9.

דלה איינוגבה: כבש וניצח 9:10 לבני יהודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully