וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ליגת האלופות בראש סדר העדיפויות שלנו"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לא סופר את ליברפול, לא מפחד מאינטר וחושש רק מברצלונה. אגר הציב אולטימטום לבניטז: "אני לא יכול להמשיך כך"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, הצהיר היום (חמישי) על התכניות שלו לגבי העונה, תוך כדי השמת דגש על תואר בליגת האלופות. לפי דבריו של המנג'ר הסקוטי, התואר הגדול באירופה חשוב לו השנה יותר מהשוואת שיאה של ליברפול בפרמיירליג - 18 תארים. חשוב לציין כי נכון להיום, למנצ'סטר יונייטד עדיין יש סיכוי לזכות בתואר המרובע: ליגת האלופות, אליפות הפרמיירליג, הגביע האנגלי (יתמודדו נגד דרבי קאונטי בסיבוב החמישי) וגביע הליגה (יתמודדו נגד טוטנהאם בגמר).

בראיון לעיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז" אמר פרגוסון: "יש הזדמנות להשתוות לליברפול, אבל זו לא המטרה שלנו. אם מסתכלים על הרקורד שלנו באירופה, מבינים שיש מקום לשיפור. אף קבוצה לא הגנה על תואר בליגת האלופות. זה האתגר שלנו ואני מקווה שנוכל לעמוד בו".

לגבי המשך דרכה של מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות אמר פרגי: "אינטר היא קבוצה חזקה ועוצמתית, אבל אנחנו לא צפויים להיתקל בבעיות בגלל הנסיון שלנו. ברצלונה משחקת כדורגל מרהיב ותופסת את כל הכותרות השנה, אני חושב שהם האיום הגדול ביותר שלנו".

אגר מציב אולטימטום לבניטז וליברפול

דניאל אגר, בלמה של ליברפול, מציב אטלטימטום למאמנו בקבוצה, רפא בניטז, בעניין הצבתו בהרכב. שמו של הדני הבינלאומי בן ה-24, שלא הצליח לבוא לעמק השווה על האדומים לגבי הארכת חוזהו בקבוצה, נקשר בחלון ההעברות בחורף במעבר אפשרי למילאן.

אגר בעיקר מאוכזב מן העובדה, שהוא לא מוצב בהרכב הראשון של הקבוצה, כאשר ג'יימי קארגר ומרטין סקרטל הסלובקי מועדפים על פניו.

"אני אהיה כן ואתוודה, שאם לא אשחק, זה בלתי מתקבל בעיני וכך אני לא יכול להמשיך", אמר אגר. "זה אף פעם לא נעים לכדורגלן לא לשחק באופן סדיר. זה דבר שאני לא מסתיר, המצב שלי בקבוצה זה שבניטז לא רוצה לתת לי לשחק. עד כה נשארתי ואני נלחם על המקום שלי. אני מרגיש שאני טוב מדי. לכן, זה מרגיז אותי כאשר אני לא משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully