וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פלג סיים את העונה

12.2.2009 / 15:44

שחקנה של הפועל עפולה קרע את הגיד ברגל במשחק מול הוד השרון וככל הנראה סיים את הקריירה: "יש לי תוכניות ללכת לאמן"

שחקנה הותיק של הפועל עפולה מהליגה הלאומית ונבחרת ישראל לשעבר ברק פלג נפצע אמש (רביעי) במסגרת המחזור ה-17 של הליגה בשעה שקבוצתו גברה על מכבי הוד השרון 80:89. בבדיקה שנערכה לפלג הבוקר בבית החולים "מאיר" בכפר סבא, הסתבר כי השחקן קרע את הגיד ברגל והוא גובס למשך חודש וחצי, וייעדר למשך כל העונה ואולי גם סיים את הקריירה.

"מי שעבר את הפציעה הזאת אומר שכאילו יורים בך מאחורה וככה הרגשתי", סיפר פלג בשיחה עם וואלה! ספורט, "באותו הרגע ידעתי מה האבחנה, היה לי ברור מה המשמעויות והיה לי ברור שאני רוצה לבוא לבית החולים "מאיר" לעשות את זה אצל פרופ' ניסקה. למזלי, הוא היה שם היום כדי לנתח אותי. הכל קרה מהר".

על המשך הדרך אמר פלג: "את העונה הזאת סיימתי, ועכשיו הגעתי לצומת ברור לחלוטין. הכל מתחבר ביחד, גם הגיל וגם הפציעה, אבל למרות זאת אני מנסה להסתכל על הצד החיובי, שאולי אני צריך לעבור הלאה. ממש לא רציתי לסיים את זה ככה, רציתי להחליט בעצמי מתי ואיך. היו לי תוכניות להמשיך לשחק בעונה הבאה. כרגע הכל בערפל, אני צריך להחלים מהפציעה הזאת, לעשות שיקום ארוך ואחר כך לחשוב הלאה. גם לפני שנפצעתי היו לי תוכניות ללכת לאמן, עכשיו זה הזמן ללכת לממש אותן. אבל הכל עדיין מוקדם, אני צריך לעכל את הרגע הזה. המחשבות של מה עושים הלאה עוד יגיעו".

פלג (36, 1.94), היה לוחם בסיירת מטכ"ל ופספס את השנים הראשונות של הקריירה שלו. הוא העלה את הפועל צפת בגיל 22 לליגה הראשונה וגם שיחק איתה בליגה הראשונה, אך את הפריצה הגדולה שלו עשה במדי מכבי רעננה החל מעונת 1996/7. פלג שיחק בסך הכל 4 עונות ברעננה לפני שעבר להפועל ירושלים בעונת 2000/1 וממדיה גם הגיע לנבחרת ישראל. אחרי שלוש עונות בירושלים עבר לגליל עליון במדיה רשם את עונתו הטובה בקריירה עם 12.9 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

בעונת 2004/5 עבר לעירוני נהריה והיה אחד מסמליה הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות. פלג קשר את שמו לקבוצה, היה לקפטן שלה והוביל אותה לשתי הופעות בפיינל פור ושתי הופעות ברבע גמר היורוקאפ. בתחילת העונה הנוכחית עוד מספר קבוצות חיזרו אחרי פלג שהעדיף ללכת לשחק בליגה השנייה בעפולה. בפגרת דצמבר עוד היה מועמד למכבי ראשון לציון, אך העדיף להשאר בעפולה. פלג רשם העונה 14.4 נקודות 5.9 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק פלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully