וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור אותם?

ברצלונה יוצאת עם רצף של עשרה ניצחונות ליגה למשחק חוץ אצל בטיס, שתנסה למנוע ממנה להמשיך. לה קורוניה ואוסאסונה ייפגשו וכנראה ייפרדו בתיקו

משחק מספר 76: דפורטיבו לה קורוניה – אוסאסונה 1.8, 2.9, 3.6

אוסאסונה, שרק לפני מספר שנים ידעה עונה פוריה בצמרת הליגה הספרדית, מוצאת את עצמה נאבקת נגד הירידה ויוצאת למשחק חוץ קשה אצל דפורטיבו לה קורוניה, שעשוי לתת לה לא מעט אוויר לנשימה בהמשך מאבקיה. לה קורוניה, שמדורגת במקום השמיני, מחזיקה במאזן של עשרה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושמונה הפסדים. אוסאסונה לעומתה עם ארבעה ניצחונות בלבד, שמונה תוצאות תיקו ועשרה הפסדים.

לה קורוניה מגיעה להתמודדות לאחר 1:1 מאכזב נגד מאיורקה, כשעוד קודם לכן היא ניצחה את ויאריאל 0:3. נגד ריאל מדריד היא הייתה קרובה לחלץ משהו, אך בכל זאת סיימה עם הפסד מתסכל 1:0. אוסאסונה לעומתה מגיעה עם ביטחון רב אחרי שני ניצחונות ליגה חשובים. במחזור האחרון זה היה 0:1 על ולנסיה ועוד קודם לכן היא ניצחה באותה תוצאה את מאיורקה. הניצחונות הללו מגיעים אחרי ארבעה מחזורים רצופים שבהם הקבוצה לא ניצחה. נראה שהמשחק בין השתיים יסתיים ללא הכרעה. ההימור: איקס (2.9)

משחק מספר 79: בטיס – ברצלונה 5.6, 3.5, 1.4

כשהיא עם רגל וחצי עם תואר האליפות בספרד, ברצלונה רוצה להמשיך ולדהור והיא פוגשת במסגרת המחזור ה-23 בחוץ את בטיס, שנמצאת במקום ה-14 ונלחמת על מקומה בליגה. בטיס, שרחוקה חמש נקודות בלבד מהמקום שממנו נשארים, מגיעה להתמודדות עם מאזן של שבעה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ולא פחות מ-11 הפסדים. בארסה לעומתה עם הפסד בודד ב-22 משחקים ושתי תוצאות תיקו נוספות.

שחקניו של פפ גווארדיולה מגיעים להתמודדות לאחר ניצחון משכנע במחזור האחרון 1:3 על ספורטינג חיחון. עוד קודם לכן הם גברו 1:2 על סנטאנדר, השאירו את נומאנסיה מתוסכלת עם 1:4, מחצו את לה קורוניה 0:5, ובכלל רצף הניצחונות שלהם מרשים ועומד על עשרה. בטיס לעומת זאת מגיעה אחרי ניצחון 1:2 בחוץ על סביליה, מה שהגביר את המוטיבציה של השחקנים. אלא שקודם לכן הם איבדו נקודות נגד חטאפה (2:2) ונגד רקראטיבו הואלבה (1:0). אז איך יסתיים המשחק? אנחנו מעריכים שמה שהיה הוא מה שיהיה, ובארסה תסיים עם מלוא הנקודות. ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully