וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תר אחרי התואר

לותר מתיאוס מתייצב למבחן קשה עם נתניה נגד מכבי פ"ת, אך אמור לנצח. בני לוד עשויה לעקוץ את הפועל פ"ת, רעננה עשויה להפתיע את סכנין

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 15.582 (10 ש"ח יניבו 156 ש"ח)

משחק מספר 1: הפועל בני לוד – הפועל פתח תקוה. שחקניו של ערן קוליק מגיעים במומנטום מצוין לקרב הראשון במסגרת גביע המדינה, אחרי שבשני המשחקים האחרונים שלהם הם נתנו רביעיות. פתח תקוה לעומת זאת נמצאת בתקופה קצת פחות טובה והיא אחרי שבעה משחקי ליגה רצופים שבהם לא ניצחה. אנחנו הולכים על הפתעה. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 17: הופנהיים – באייר לברקוזן. מוליכת הליגה הגרמנית יודעת היטב שבאיירן מינכן נושפת בעורפה וללא ניצחון נגד באיירן לברקוזן, היא עשויה לאבד את המקום הראשון לצמיתות. הופנהיים מעט נעצרה במחזור האחרון עם 1:1 נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, אך הפעם היא תשוב למסלול הניצחונות נגד לברקוזן. ההימור: 1 (2.1)

משחק מספר 30: הפועל רעננה – בני סכנין. אם יש סיכוי להפתעה במחזור הגביע הנוכחי, הוא אמור להגיע מרעננה. שחקניו של אלי כהן נמצאים בתקופה טובה יחסית בליגה והם יעשו הכל כדי לתרגם את זה גם לגביע. מולם מופיעה יריבה שזוכרת היטב את הנפת הגביע מלפני מספר שנים, אך היכולת היום לא דומה לזו של פעם. ההימור: 1 (2.65)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 13.662 (10 ש"ח יניבו 137 ש"ח)

משחק מספר 44: הכח עמידר רמת גן – הפועל באר שבע. עוד הפתעה שיכולה ליפול במחזור הגביע עשויה להגיע מוינטר, שכן הכח נראית רע מאוד בשבועות האחרונים, על אף שכמעט וניצחה את מכבי נתניה ובסופו של דבר הסתפקה ב-2:2. הפועל באר שבע משדרגת את עצמה, אך שמטה יתרון גם היא במחזור הליגה האחרון נגד הפועל חיפה. אנחנו בכל זאת הולכים על הפתעה של האורחים. ההימור: 2 (3.3)

משחק מספר 47: פורטסמות – מנצ'סטר סיטי. פומפי עדיין מחפשת מאמן אחרי הפיטורים האחרונים והשם החם שם כעת הוא סוון גוראן אריקסון, שעשוי להיות מפוטר מאימון נבחרת מכסיקו. במנצ'סטר סיטי, שניצחה במחזור האחרון את מידלסבורו 0:1, מקווים להמשיך את המומנטום ואין סיבה שזה לא יקרה. ההימור: 2 (2.3)

משחק מספר 59: מכבי נתניה – מכבי פתח תקוה. אחת היריבות השנואות על מכבי נתניה היא מכבי פתח תקוה, שנוהגת לעתים לעשות לה צרות. נתניה התקשתה בשנים האחרונות בגביע, אך הפעם היא מגיעה בשלה יותר עם מאמן נחוש על הקווים, שלא רוצה למעוד כבר בסיבוב הראשון. נתניה תתגבר על הקושי המנטלי ותסיים עם ניצחון. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully