וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגס יישאר במנצ'סטר יונייטד עד 2010

הוולשי הוותיק, שערך את הופעת הבכורה שלו באולד-טראפורד ב-1991, האריך את החוזה שלו וימשיך עם השדים האדומים עד גיל 37

ריאן גיגס חתם על הארכת חוזה לשנה במנצ'סטר יונייטד, מה שישאיר אותו במועדון עד ליוני 2010, כך נמסר היום (חמישי) בהודעה רשמית של המועדון. הוולשי בן ה-35, שכבש את השער בניצחון 0:1 על ווסטהאם במחזור האחרון, יישאר בקבוצה גם אחרי גיל 37 - בכך, הוא למעשה יסגור קריירה שלמה ומפוארת במדי השדים האדומים.

גיגס הצטרף למנצ'סטר יונייטד כשחקן נוער, וערך את הופעת הבכורה שלו במשחק נגד אברטון במארס 1991. "אני מרגיש שאני בכושר ואני נהנה כיום מהכדורגל יותר מאי פעם", אמר גיגס לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד. "זו קבוצה צעירה ומרגשת והאווירה בחדר ההלבשה היא מצויינת. אני רוצה להיות חלק מזה ולרשום הישגים נוספים", הוסיף גיגס.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, תיאר את גיגס כמקצוען אמיתי: "דרך החיים שלו, הצורה שבה הוא שומר על עצמו, והתשוקה שלו לנצח נותנים לו קרדיט גדול וגורמים לו להעניק השראה לשחקנים צעירים. הוא מזכיר ילד קטן בצורה שבה הוא משחק, ולמרות שהוא כל הזמן רוצה לשחק, הוא גם מבין שלפעמים הנסיון שלו מספיק טוב כדי לשרת את הקבוצה".

בקריירה המפוארת של ריאן גיגס אפשר למצוא 10 אליפויות בפרמיירליג, 4 גביעים, שני גביעים בליגת האלופות ושני גביעי ליגה. בגמר ליגת האלופות האחרון, שבו גיגס כבש את הפנדל האחרון של מנצ'סטר יונייטד, הוא שבר את שיא 758 ההופעות של בובי צ'רלטון וכיום הוא כבר מתקדם לכיוון ה-800.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully