וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטורה מסינה: "זו פעם ראשונה שזה קורה לי בצסק"א"

מאמן אלופת היורוליג התכוון להרגשת הנחיתות מול היריבה הגדולה ביותר שלו בטופ 16, סיינה שגברה על הקבוצה הרוסית שלו 56:74

ניצחון של ציבונה זאגרב על פנרבחצ'ה/אולקר הערב (חמישי) יהפוך את בית ח' בטופ 16 לבעייתי ביותר בתום שלושה מחזורים מתוך שישה בשלב הזה. כל זה, אחרי הניצחון או יותר נכון התבוסה המפתיעה של צסק"א מוסקבה בסיינה. הקבוצה מטוסקנה ניצחה 56:74 והבהירה כמה דברים חשובים: א. אלופת היורוליג צסק"א כבר לא כזו מאיימת. ב. סיינה היא כנראה קבוצת הבית הטובה ביורוליג, מה שסולל את דרכה לפיינל פור. ג. לפרטיזן המפתיעה עוד נותר סיכוי.

אז מה למעשה קרה לאלופת אירופה, שחטפה בסיינה את התבוסה הכואבת ביותר בעשור האחרון? למעשה, צסק"א חטפה מכה כואבת יותר רק ב-1999, אז היא הפסידה בסלוניקי לפאוק 83:63. "אנחנו חוזרים הביתה בהרגשה שאנחנו לא מספיק טובים כדי לנצח את היריב, וזו הפעם הראשונה שזה קורה לי בקבוצה הזאת", אמר בסיום הערב מאמנה של צסק"א מוסקבה, אטורה מסינה, שלא יכל לסכם טוב יותר את ההשפלה. חשוב לציין, שתי הקבוצות ייפגשו שוב במחזור הבא (בעוד שבועיים), ועבור הרוסים - רצוי מאוד שינצחו בהפרש של יותר מ-18 נקודות את המכונה המשומנת מצפון איטליה.

"זה היה עוד ערב של כדורסל גדול. במחצית הראשונה שיחקנו מצויין, רק שאחוזי הקליעה לא היו גבוהים. בשניה, הקליעה כבר הסתדרה ואני מאוד מרוצה ממה שקרה על המגרש", סיכם מאמן סיינה סימונה פיאנג'יאני. עבור סיינה זה היה הניצחון הביתי מספר 13 ברציפות ביורוליג ו-31 בכל המסגרות. למעשה, ההפסד הביתי האחרון של סיינה היה לאותה צסק"א מוסקבה, בדצמבר 2007.

אבל עם כל הכבוד לסיינה, הקבוצה המיסתורית יותר מאחורי התוצאה במשחק הזה הייתה צסק"א מוסקבה, שפשוט לא מצאה את הסל. למעט טרנס מוריס, אף אחד משחקניה לא קלע בדאבל-פיגרס. "אנחנו לא היינו יריב ראוי מבחינה טכנית, מנטלית ופיזית - זה הצד העצוב ביותר של ההפסד הזה. היינו איטיים פי שניים מהיריבה שלנו. אנחנו חייבים לעבוד קשה על הביטחון שלנו, ועל הגיבוש", הוסיף אטורה מסינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully