וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות חוסמית בצ'לסי

למפארד מרוצה מהמינוי של הידינק לאימון צ'לסי וכמוהו גם טרי, שמקווה שהוא ישאר יותר מחצי עונה. רדנאפ: "לא מאמין שהוא יעזוב בקיץ"

וידאו: רויטרס. עריכה ותרגום: ענת ברק

"אני חושב שזה טוב למועדון. נעבוד קשה כדי להתקדם בליגת האלופות ולצבור נקודות בליגה". כך הגיב חלוץ צ'לסי, דידייה דרוגבה למינויו של חוס הידינק למאמן הקבוצה. שחקני ואוהדי צ'לסי התעוררו הבוקר (חמישי) לתקופה חדשה של הקבוצה אחרי שההולנדי חתם עד סיום העונה ויעמוד על הקווים במקביל לעבודתו בנבחרת רוסיה.

"זה מאמן בעל שם שעבד עם שחקנים בעלי שם", אמר פרנק למפארד, "הוא לקח קבוצות למקומות רחוקים בתחרויות חשובות, חלקן קבוצות שלא צפו מהן להגיע כל כך רחוק. אני לא יודע הרבה עליו, אבל אני מצפה לעבוד איתו".

הדעה הרווחת באנגליה היא שהמינוי של הידינק לצ'לסי יעשה לקבוצה רק טוב ומזכירים שוב ושוב את המוניטין המצוין שלו. כמו למפארד ודרוגבה, גם הקפטן ג'ון טרי נשמע אופטימי וציין שהוא מקווה שהידינק ישאר גם אחרי הקיץ: "יש לנו חצי עונה לשנות דברים ואם זה יקרה, אולי יציאו להידינק לעבוד בצ'לסי במשרה מלאה".

ג'ון הולינס, ששיחק בקבוצה ואימן אותה בשנות ה-80 התראיין ל-SKY ואמר: "זה מהלך מאוד חיובי של אברמוביץ'. הידינק חתם רק עד סוף העונה, אבל אני בטוח שהוא יביא רעיונות חדשים. בשבועיים הקרובים יש לצ'לסי משחקים מאוד חשובים ואני בטוח שהוא יפתור את הבעיות ויחבר את השחקנים".

מי שמתקשה להאמין שההולנדי יעזוב את צ'לסי בקיץ ודי משוכנע שהוא ישאר על הקווים בגשר הוא הארי רדנאפ. "לדעתי הוא בא כדי להישאר", אמר מאמן טוטנהאם, שהוסיף: "הידינק הוא מאמן ברמה בגבוהה ביותר, לא כזה שיגיע כדי לבנות ושמישהו אחר יבוא בקיץ ויגיד: 'תודה רבה, אני אמשיך מכאן'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully