וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: המגרש הביתי של צפון קרוליינה

12.2.2009 / 7:49

הטאר הילס גברו על דיוק 87:101 ורשמו ניצחון רביעי ברציפות במגרשה של יריבתם הגדולה. קונטיקט מחצה את סירקיוז, עוד שיא לבלייק גריפין

כל מפגש בין דיוק לצפון קרוליינה הוא סיבה למסיבה, ובעונה בה שתי היריבות הגדולות מדרך הטבק נמצאות דרך קבע בצמרת הדירוג ונחשבות לשתיים מהמועמדות העיקריות לזכות באליפות, לא רק היוקרה מונחת על הכף.

הלילה (בין רביעי לחמישי) חזרה צפון קרוליינה מדורהאם עם ניצחון 87:101, שהיה הרביעי ברציפות של הטאר הילס במגרשו של יריבם המר מייק ששבסקי, וחשוב מכך (ואולי לא) העלה אותם למקום הראשון ב-ACC. הניצחון גם חיזק את אחיזתה של צפון קרוליינה במקום השלישי בדירוג, כשהראשונה קונטיקט הרשימה עם 49:63 על סירקיוז, והשנייה אוקלהומה טיילה עם 63:78 מול ביילור.

הלילה של טיי, טיילר והטאר הילס

דיוק (6) - צפון קרוליינה (3) 101:87

כל שחקן ב-ACC זוכה להגיע ארבע פעמים בקריירה שלו לדורהאם (במקרה הטוב), והלילה השלים טיילר הנסברו סוויפ מדהים באולמה של דיוק, והצטרף (יחד עם חברו הסיניור דני גרין) לטים דאנקן וראסטי לארו ברשימת הבודדים שהשיגו ארבע ניצחונות חוץ על קואץ' K.

אחרי פתיחה טובה של הנסברו וחבריו השתלטה דיוק על המשחק ובעזרת הגנת ברזל ואחוזים מצוינים מהשדה ברחה ליתרון של תשע נקודות לקראת סיום המחצית הראשונה, אבל אחרי ההפסדה הבלו דבילז כבר לא הצליחו לעמוד בקצב המסחרר של האורחים, ואז הגיעה ההצגה של טיי לאוסון.

הרכז הסילוני קלע 21 מתוך 25 הנקודות שלו במחצית השנייה, כשהוא סוחף את קבוצתו לריצה של 11:25 שהעבירה את היתרון לצד של התכולים, ונעזר בהנסברו לריצה נוספת של 0:14 שהפכה את ההפסד של דיוק לתבוסה. הנסברו סיים עם 17 נקודות באחוז חסכוני (6 מ-9 מהשדה), קיילר סינגלר וג'ון שייר קלעו 22 ו-20 בהתאמה למפסידים.

קונטיקט (1) - סירקיוז (23) 49:63

הכישרון של סירקיוז והיריבות על הקווים בין ג'ים קלהון לג'ים בייהים הבטיחה רבות, אבל קונטיקט של העונה לא אוהבת להסתבך במותחנים, ומחצית שנייה דומיננטית של ההאסקיז העניקה להם בקלות את הניצחון ה-12 ברציפות, והרבה מומנטום לקראת הקרב הגדול מול פיטסבורג ביום שני הקרוב. איי ג'יי פרייס הוביל את קלעי יוקון עם 17 נקודות, ג'ף אדריאן הוסיף 12 והאשים ת'אביט רשם שמונה נקודות לצד 16 ריבאונדים ושבע חסימות. ג'וני פלין קלע 16 באחוזים רעים לכתומים.

אוקלהומה (2) - ביילור 63:78

עד לפני שבועיים נחשבה ביילור לאחת הקבוצות המסוכנות בביג 12, אבל מאז נמצאים הדובים בצניחה חופשית, ואוקלהומה לא התקשתה לשייט מולם לניצחון ה-12 ברציפות שלה, למרות משחק פושר של בלייק גריפין. המועמד לבחירה הראשונה בדראפט הקרוב אומנם השווה את שיא המכללה עם הדאבל דאבל ה-21 שלו העונה, אבל הסתפק במספרים צנועים יחסית של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, אוסטין ג'ונסון עזר לו עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully