וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אני עדיין לא משחק בנבחרת כמו בברצלונה"

לאו מסי כבש נגד צרפת והיה מרוצה מ-0:2 של ארגנטינה, אבל הודה שהוא צריך להשתפר. בספרד דל בוסקה מרוצה מצורת המשחק

וידאו: רויטרס. עריכה ותרגום: ענת ברק

נבחרת אנגליה הרשימה לא רק בניצחון 1:2 על גרמניה במשחק ידידות לפני מספר שבועות, אלא גם ביכולת. אלא שאתמול (רביעי) זכו פאביו קאפלו לצלצול השכמה ממי שמשיכה להיראות הנבחרת הטובה בעולם כיום, ספרד. אלופת אירופה אירחה את האנגלים ברמון סאנצ'ז פיזחואן בסביליה ונתנה משערים של דויד וייה ופרננדו יורנטה כדי לנצח 0:2.

"אנחנו ממשיכים באותה הדרך בה אנחנו הולכים כבר תקופה ולא היינו צריכים לשנות דבר", אמר אחרי המשחק המאמן המנצח, ויסנטה דל בוסקה, "הדבר הטוב ביותר היא הדרך בה שיחקנו. זה היה משחק מאוד אינטנסיבי, אבל בקושי איבדנו כדורים לאורך כל 90 הדקות. היו לאנגליה כמה הזדמנויות בדקות הראשונות והיינו יכולים לשלם על כך, אבל משם השתלטנו על המשחק. הגענו להרבה מצבים, אבל שיחקנו מול נבחרת מאוד חזקה".

המאמן גם הגן על החלטתו לפתוח עם פרננדו טורס, חרף הדאגה הפומבית שהביע מאמנו בליברפול רפא בניטז בנוגע למצבו הבריאותי: "פרננדו שיחק 60 דקות והוא היה בסדר. לא היו לו בעיות". על ג'ראר פיקה, שפתח במרכז ההגנה, אמר דל בוסקה: "הוא שיחק טוב מאוד ואני מרוצה ממנו. הוא בחור צעיר, אבל יש לו נוכחות ואישיות. הוא התווסף לרשימת השחקנים שעשויים להיכלל בהרכב הפתוח של נבחרת ספרד".

מבחינתו של פאביו קאפלו היה מדובר בעוד ניסוי כלים ועם רשימת פצועים מכובדת, שכללה בין היתר את סטיבן ג'רארד, ווין רוני, וג'ו קול, המאמן האיטלקי לא היה מאוכזב מדי בסיום למרות ההפסד: "בדקנו את המציאות ובשבילי זה היה משחק חשוב כדי לדעת איך כמה שחקנים מתמודדים עם נבחרת שמשחקת בסגנון שונה כמו ספרד. למדתי הרבה. שיחקנו בסדר, אבל היה חשוב לראות באיזו רמה אנחנו נמצאים כרגע, לא רק מבחינה טכנית, אלא מבחינה פיזית".

דייויד בקהאם, שאתמול רשם את ההופעה ה-108 שלו במדים הלאומיים, החמיא ליריבה: "הם כל הזמן לחצו וכל הזמן החזיקו בכדור והניעו אותו. השחקנים שלהם מוסרים טוב. הפסדנו הערב ואני מאוכזב, אבל כמובן שזה כבוד גדול להגיע ל-108 הופעות בנבחרת".

מסי: "רוצה לתת הכל למדינה שלי"

במארסיי רשם דייגו מראדונה את ניצחונו השני כמאמן נבחרת ארגנטינה, שגברה 0:2 על צרפת המפוררת. חונאס גוטיירז כבש את הראשון בדקה ה-40 ולאו מסי הכפיל וחתם 7 דקות לסיום המשחק בשער יפה במבצע אישי. "החבר'ה שלי שיחקו טוב. אני מאוד שמח, אני מרוצה מההופעה שלהם", אמר מראדונה בקצרה בסיום המשחק.

מסי עצמו התייחס בסיום לביקורות על כך שבמדים הלאומיים הוא לא מציג יכולת דומה לזו מברצלונה: "עם ארגנטינה אני עדיין לא משחק באותה רמה שאני משחק בברצלונה, אבל אני מקווה להמשיך לתת הכל למען המדינה שלי. זה היה משחק מצוין והניצחון הזה מיוחד כי לצרפת יש נבחרת טובה מאוד. ניצחנו את סגנית אלופת העולם ואני מאמין שזכינו להכרה לה אנחנו ראויים".

מסי, שזכה למחיאות כפיים גם מהאוהדים הצרפתים שהגיעו למשחק בוולודרום, התייחס גם למאמנו: "הוא לא עשה שום דבר מיוחד, רק בירך אותנו על הניצחון ואמר שזו המנטליות שאנחנו צריכים להראות בהמשך. אנחנו מאוד שמחים מהניצחון. הדבר החשוב הוא שניצחנו, אבל גם היו דקות בהן שיחקנו כדורגל טוב".

בצד השני ריימונד דומנק בוודאי שוב יספוג קיטונות של ביקורת בימים הקרובים, אבל אחרי המשחק הוא דווקא נשמע רגוע ואמר: "השחקנים שלנו למדו הרבה. זה היה משחק בין נבחרת טובה לנבחרת מעולה, אבל הראנו שגם לנו יש איכויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully