וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון הולך על גחלים

המאמן השבדי הוליך את מכסיקו לעוד הפסד, הפעם 2:0 לארה"ב במוקדמות המונדיאל ומעמדו ממשיך להתערער. בפורטסמות עוקבים בעניין

מייקל בראדלי כבש שער בכל מחצית כדי להעניק הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון 0:2 לנבחרת ארצות הברית על מכסיקו במוקדמות מונדיאל 2010 ולהפעיל לחץ נוסף על המאמן המפסיד, סוון גוראן אריקסון. למכסיקו היה זה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון מול היריבה המושבעת.

המשחק פתח את בית המוקדמות האחרון באזור הצפון ומרכז אמריקאי ושממנו יעפילו שלוש נבחרות למונדיאל, כשהרביעית תשחק נגד החמישית באזור הדרום אמריקאי. ארצות הברית שלטה במשחק שנערך תחת רוחות עזות בקולומבוס ואוסבלדו סאנצ'ז נאלץ לבצע כמה הצלות כדי לשמור על נבחרתו בתמונה.

בדקה ה-43 השוער הוותיק כבר לא עזר אחרי שבראדלי, חברם של רוברטו קולאוטי וגל אלברמן לבורוסיה מנשנגלדבך ובנו של מאמן הנבחרת בוב בראדלי, כבש מקרוב אחרי שהשתלט על הדיפה של סאנצ'ז מכדור של הבלם אוגוצ'י אונייוו. בדקה ה-66 הורחק רפא מארקז אחרי מאבק עם טים הווארד ובתוספת הזמן של המשחק חתם בראדלי את התוצאה עם בעיטה מרחוק שחלפה מתחת לידיו של סאנצ'ז.

בעקבות ההפסד נראה שמעמדו של מאמנה השבדי של מכסיקו ממשיך להתערער ואחרי הפסדים להונדורס וג'מאייקה בשלב הקודם הוא כבר זכה לקריאות נרחבות מצד העיתונות המקומית להתפטר. בימים האחרונים הועלו השערות שהוא עשוי לקבל את פורטסמות והתפתחויות צפויות בקרוב.

מי שדבוקה לאמריקאים אחרי המחזור הראשון היא קוסטה ריקה, שניצחה 0:2 את הונדורס. אנדי פורטאדו כבש צמד מהיר בדקות 48 ו-59 כדי להעניק לנבחרתו פתיחה מצוינת בניסיונה להעפיל למונדיאל שלישי ברציפות.

במשחק נוסף בבית המוקדמות הצפון-מרכז אמריקאי נפרדו אל סלבדור וטרינידד וטובאגו בתיקו 2:2. קרלוס אדוארדס ודוויט יורק בפנדל כבשו בדקות 7 ו-27 בהתאמה, אבל צמד דרמטי של אוסאל רומרו המקומי בדקות 79 ו-90 העניקו לנבחרת המקומית נקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully