וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: תפור עליה 16

ברצלונה הביסה את אלבה בטופ 16, ב-16, 69:85. פנאתינייקוס מושלמת אחרי 67:92 על רומא, פנרבחצ'ה/אולקר הפתיעה את ציבונה בזאגרב

הליגה הטובה באירופה ממשיכה להתחמם, והערב (חמישי) נערך המחזור השלישי, שעבור חלק מהקבוצות היה קריטי, כיוון שאחרי הפסד שלישי, מצטמקים מאוד סיכוייהן של הקבוצות להעפיל לשלב רבע הגמר.

במשחק המקביל להפסדה של מכבי תל אביב נגד ריאל מדריד (98:79), הביסה ברצלונה את אלבה ברלין 69:85. הקבוצה הקטאלונית, שפתחה את השלב עם הפסד לריאל, עולה למאזן חיובי של 1:2. בבית ז' נפגשו באתונה פנאתינייקוס, שהיכתה ללא רחם ברומא, 67:92. בבית ז' נפלה הפתעה קטנה כאשר פנרבחצ'ה/אולקר ניצחה בחוץ את ציבונה זאגרב 55:65.

ברצלונה - אלבה ברלין 69:85

אחד מהמשחקים החד צדדיים של המחזור נערך בבירה הקטלונית, כאשר החבורה הלוהטת של חביאר פאסקוול הביסה את הקבוצה החלשה בבית ו', שעדיין ללא ניצחון בשלב הטופ 16.

הגרמנים, שעשו בשבוע שעבר חיים קשים מאוד בבית לריאל מדריד ולא היו רחוקים מניצחון, הצליחו לשמור את עצמם חזק במשחק במשך מחצית שלמה. אחרי הרבע הראשון הובילה בארסה רק בשתיים, 17:19, כאשר אחרי 20 דקות של משחק התהפכה התוצאה ואלבה ירדה ביתרון מפתיע של נקודה, 37:38.

ברבע השלישי חלה התפנית כאשר הקבוצה המקומית שמרה את האורחת אל שבע נקודות בלבד ברבע, לעומת 23 שלה. מכאן לברצלונה כבר היה די קל לשמור על יתרונה ולהשיג ניצחון שני בבית לעומת הפסד אחד, בעוד שלאלבה, כאמור, שלושה הפסדים, מה שמחסת כמעט באופן סופי את סיכוייהם להעפיל לרבע הגמר.

ארסן איליאסובה המטיר 30 נקודות על ראשה של אלבה, ג'יאנלוקה באסילה הוסיף 14, חואן קרלוס נבארו עם 13. את אלבה הובילו ג'וליוס ג'נקינס עם 12 נקודות, אלכסנדר נדיאפיי קלע 11.

פנאתינייקוס - רומא 67:92

מפגש קצוות נערך בבית ז', כשהיוונים שמרו על מאזנם המושלם נגד האיטלקים. פאו הגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות בשלב הנוכחי בספרות כפולות. האורחים פתחו טוב ועלו ליתרון אחרי הרבע הראשון 22:25, אלא שברבע השני היווינם התעשתו קלעו 22 ועצרו את האיטלקים על 14. גם אחרי ההפסקה הפער המשיך לתפוח ובסיומו של הרבע השלישי ירדה פאו עם יתרון מבטיח של 47:66. החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' לא עצרה מלכת וסיימה את המשחק עם ניצחון גדול, והיא בדרך לרבע הגמר, ובגדול.

רומא, שהגיעה חמה מהשלב הראשון, סופגת הפסד שלישי בשלב (הפסד ביתי למלאגה והפסד חוץ בבלגרד לפרטיזן). ההפסד לפאו מחייב את רומא לנצח את כל שלושת המשחקים שנורתו לה, משימה שנראית כגדולה מדי עבורה.

11 שחקנים קלעו בין חמש ל-11 נקודות אצל פנאתינייקוס. ואסיליס ספאנוליס ודרו ניקולאס הובילו עם 11 כל אחד, מייק באטיסט הוסיף 10. את רומא הוליכו אנדרה יוסטון וברנדון ג'נינגס עם 11 נקודות כל אחד, איברהים ג'אבר עם 10.

ציבונה זאגרב - פנרבחצ'ה/אולקר 65:55

משחק קריטי נערך בבית ח' באולם על שם דרזאן פטרוביץ' האגדי בזאגרב. הטורקים, שהיו בבור עמוק אחרי שהפסידו פעמיים מאז פתיחת השלב, הצליחו לייצר ניצחון חוץ מצוין בקרואטיה ששומר אותם עדיין בתמונת העלייה מהבית.

המשחק נפתח בסקור נמוך מאוד, כאשר אחרי 10 דקות ציבונה הובילה 9:12, ובמחצית 22:27. גם אחרי חצי שעה של משחק ציבונה המשיכה להוביל (41:43), אבל אז נעצרה ההתקפה של הקרואטים והם הצליחו לקלוע ברבע האחרון 12 נקודות בלבד, לעומת 24 של קבוצת החוץ, שמנצחת לבסוף 55:65. לשתי הקבוצות מאזן של 1:2 כעת.

מירסאד טורצ'אן הוביל את פנברחצ'ה/אולקר עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים, כוכב ה-NBA לשעבר, גורדון גיריצ'ק, שחזו לאולם בקרואטיה בו החל את הקריירה, סיים רק עם 12, מרקוס גרין עם 10. מן העבר השני, את ציבונה הוליכו ניקולה פראקצ'ין ואלן אנדרסון עם 12 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully