וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה גברה 1:4 על מולדובה במשחק אימון

11.2.2009 / 18:49

במשחק האחרון לפני פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2011, הנבחרת הצעירה הביסה את מולדובה 1:4. צמד לביטון. איוניר: "יש התקדמות"

הנבחרת הצעירה של ישראל ניצחה הערב (רביעי) את נבחרתה המקבילה של מולדובה 1:4 במשחק ההכנה האחרון לפני משחק הפתיחה של טורניר מוקדמות יורו 2011 נגד קזחסטן ב-29 במרץ. הנבחרת של מוטי איוניר צברה עוד 90 דקות של ניסיון והתחברות לפני המשימה הלא קלה שלפניה בקמפיין שבו תפגוש פרט לקזחסטן גם את שבדיה, בולגריה ומונטנגרו, ונראתה לא רע במשחק שנערך באצטדיון בנס ציונה.

השער הראשון הגיע מרגליו של רחמים צ'קול, כשהמגן מאשדוד כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-60. רבע שעה לאחר מכן הכפיל דודו ביטון, חלוץ הפועל רעננה, את התוצאה, ואחרי שער מצמק של ארתור נוניטה האורח בדקה ה-79 הוסיף ביטון את השני שלו בפנדל בדקה ה-81. אמיר לביא חתם את התוצאה בדקה ה-90 עם השער הרביעי של ישראל.

הרכב נבחרת ישראל: אריאל הרוש (גיל שוחט 46), עודד אלקיים, ישראל ראש, דין מורי, רחמים צ'קול, רן אבוקרט, ביבראס נאתכו (דודו ביטון 46), אושרי רואש, חן עזריאל, טל בן חיים (עידן ורד 46), טוטו תמוז (עומר דמארי 46).

איוניר: "מה שחשוב זה שיש התקדמות"

איווניר אמר בסיום המשחק: "אני שמח שיש שיפור משמעותי לעומת המשחקים הקודמים, החצי הראשון היה מבולבל, לא מסודר, בלי תנועה ובלי שכל. עשינו שינוי במחצית והקרדיט מגיע לשחקנים שנכנסו ושינו את המשחק. אני חושב שעידן ורד היה פנטסטי, גם דודו ביטון ועומר דמארי הביאו שינוי. ההגנה התייצבה, דין מורי תפס פיקוד וגם ישראל ראש היה טוב. אני יכול ללמוד מזה שלא משנה השם, תלוי הכושר של השחקן".

"מה שחשוב זה שיש התקדמות אחרי שני משחקים שחיפשנו את עצמנו, ואני חושב שהצלחנו למצוא את הדרך שאנו מחפשים, צריך לזכור שיש עוד חמישה שחקנים שאנחנו מעריכים שיצטרפו לשורותינו, כמו אייל גולסה, מוחמד גדיר, אלמוג כהן, גיא אסולין ואולי אפילו בן סהר, אם לא יוזמן לבוגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully