וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר טיילה לסיבוב השני בפטאיה

הישראלית, המדורגת 7 בטורניר בתאילנד, הביסה את נופוואן לרצ'יוואקרן המקומית 1:6, 0:6. רוטרדאם: נדאל ניצל מהדחה בסיבוב הראשון

שחר פאר המשיכה היום (רביעי) ביכולת המשופרת אותה הציגה במפגש הפדרציה של נבחרת ישראל באוקראינה, וניצחה בקלות בסיבוב הראשון בטורניר פטאיה (סך פרסים של 220 אלף דולר). פאר הביסה 1:6, 0:6 את התאילנדית נופוואן לרצ'יוואקרן (352 בעולם) בתוך 51 דקות בלבד.

פאר, שזכתה בטורניר לפני שלוש שנים, מדורגת בו שביעית השנה, ובסיבוב השני היא תפגוש את האוקראינית יוליה בייגלזימר (269 בעולם) שניצחה את אנסטסיה רודיונובה הרוסיה 2:6, 2:6. בסיבוב השלישי עשויה פאר לפגוש את ורה דושבינה, שהפתיעה את המדורגת רביעית בטורניר, סיביל באמר.

קאיה קנאפי האסטונית, שתפגוש את נבחרת הפדרציה של ישראל עם נבחרתה בסוף אפריל, הודחה בסיבוב השני של טורניר פאריז (סך פרסים של 220 אלף דולר), כשהפסידה 2:6, 6:3, 6:1 לאמילי לואה הצרפתיה. המדורגת ראשונה בטורניר, סרינה וויליאמס, גברה בסיבוב הראשון 1:6, 4:6 על הצ'כית איבטה בנסובה,

המדורגת שניה, ילנה ינקוביץ', הזיעה לא מעט לפני שניצחה 5:7, 6:7 את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה. אלנה דמנטייבה, המדורגת שלישית, גברה 4:6, 3:6 על ארווני רזאי המקומית. פטי שנידר השוויצרית הדיחה את מיודעתנו אלונה בונדרנקו עם 4:6, 6:7. אמילי מורזמו המנסה להתקמבק הרשימה עם 2:6, 0:6 על שרה ארני.

רוטרדאם: נדאל הסיר הרבה חלודה

רפאל נדאל חזר היום למגרשים בטורניר היוקרתי ברוטרדאם (סך פרסים של 1.45 מיליון יורו), לראשונה מאז הקרב הקלאסי שלו מול רוג'ר פדרר בגמר באוסטרליה. המדורג ראשון בעולם נראה חלוד מאוד בסיבוב הראשון מול סימונה בוללי האיטלקי (37 בעולם), והפסיד את המערכה הראשונה 6:4, לפני שהתעורר וניצח 2:6 בשנייה. אבל בוללי לא ויתר, הציל לא פחות מ-12 נקודות שבירה וכפה שוויון 5:5 במערכה השלישית, לפני שהשור הספרדי נתן פוש אחרון וניצח 5:7 במערכה ובמשחק כולו אחרי כמעט שעתיים וחצי.

ההפתעה של היום נפלה בסיבוב השני, עם הדחתו של המדורג שישי, דויד פרר, שהפסיד 6:2, 3:6, 6:2 למיכאיל יוז'ני והודח מוקדם מהצפוי. ז'יל סימון, המדורג רביעי, התגבר בקושי על הגרמני המוכשר פיליפ קולשרייבר 5:7, 6:7. ג'ו ווילפריד צונגה, שזכה בשבוע שעבר בטורניר יוהנסבורג, התקשה מול ג'ס הוטה חאלונג המקומי וניצח 6:7, 6:7. צרפתי אחר, מיכאל לודרה, ניצח את הקרואטי הענק איבו קרלוביץ' 6:4, 3:6, 4:6.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully