וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בראון בטירוף

"זו החלטת השיפוט הגרועה ביותר", אמר מאמן הקאבס אחרי השריקה שהנחילה לקליבלנד הפסד לאינדיאנה. הרינגטון: "נלסון ידוע כהורס קריירות"

לברון ג'יימס שיחק כמו סופרסטאר במשך 48 דקות, אבל בשנייה האחרונה הוא קיבל יחס של שחקן רגיל. כשנותרו 0.2 שניות לסיום סחט דני גריינג'ר עבירה מקינג ג'יימס, קלע אחת משתי זריקות העונשין שלו וקבע את ניצחון אינדיאנה פייסרס על קליבלנד קאבלירס 95:96. בעקבות כך, ספגו הקאבס הפסד שני רצוף, לראשונה העונה, אחרי אותו הפסד מתוקשר ללייקרס ביום ראשון.

לברון עצמו התאושש מתצוגת הנפל שלו מול הלייקרס, בה קלע רק 5 מ-20 הזריקות שלו וסיים עם 16 נקודות. מול הפייסרס, איפס ג'יימס את היד והצליח לחדור לסל, כשקלע 15 מתוך 21 הזריקות של והוסיף להן 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

המאמן של ג'יימס, מייק בראון, לא יכול היה לעצור את זעמו על השופטים בסיום: "השריקה האחרונה, בתנועה,היתה החלטת השיפוט הגרועה ביותר שאי פעם הייתי מעורב בה. אני לא יכול לדמיין שריקה גרועה יותר מזו. העובדה שהוא לקח לנו את המשחק בשנייה האחרונה היא בלתי אחראית". כמה רגעים קודם לכן, קיבל לברון שריקה דומה לטובתו. אחרי שטי. ג'יי. פורד קלע סל שהעלה את הפייסרס ליתרון 93:95 כשנותרו 0.8 שניות לסיום, ניסו הקאבס לבצע אלי-הופ מהחוץ, אך דני גריינג'ר הפריע למהלך והשופט שרק לעבירה לחובתו. ג'יימס קלע את שתי הזריקות והשווה את המשחק. במהלך הבא, החליטו הפייסרס לבצע את אותו מהלך, והפעם לברון היה זה שהפריע לו. הפעם השופט שרק נגדו. "למרבה המזל, ביצענו מהלך טוב וקיבלנו את אותה שריקה", אמר דני גריינג'ר.

לברון נשמע מדוכדך לאחר מכן: "האופן שבו זה הסתיים זה קשה לנו. אתה אף פעם לא רוצה שמשחק ייגמר ככה". המאמן שלו לא היה דיפלומטי כל כך: "לא אכפת לי אם אקבל קנס, זה מה שזה. ראיתי את שני המהלכים; החלטה גרועה קבעה את תוצאת המשחק. אם הם רוצים לקנוס אותי על אמירת אמת, אז שיקנסו. זה לא אני, אני אף פעם לא עושה דברים כאלה" , והוסיף: "זה נקבע מראש, אחרי ההחלטה שהם קיבלו בצד השני של המגרש וזה חבל. לקחו לנו את המשחק. זה פשוט נורא". על אף שלא היה בוטה כל כך, גם ג'יימס חשב שהחלטת השופטים היתה מוטעית: "לא היה מגע. המסירה היתה קצרה ואני הצלחתי להגיע אליו".

נלסון פותח פצעים, הרינגטון לא נשאר חייב

אל הרינגטון הגיע לאוקלנד עם ניו יורק ניקס, ספג שריקות בוז מהקהל והחזיר כבר בפתיחה, כשהניף ידיו למעלה אחרי שקלע שלשה דקה בתוך המשחק. בסיום ספג תבוסה מהווריורס -144:127. "הפסד זה הפסד", אמר הפורוורד. "אנחנו מנסים להגיע לפלייאוף וזה לא היה אני נגד גולדן סטייט. פשוט רציתי לנצח. זה לא היה אישי ביני לבין הווריורס, זה משחק קבוצתי. ניסינו לנצח ושיחקנו חזק, בסוף לא הצלחנו". הרינגטון קלע 21 נקודות ולקח 9 ריבאונדים במפגש הראשון שלו באוקלנד עם הווריורס מאז שנחת במדיסון סקוור גארדן תמורת ג'מאל קרופורד בסוף נובמבר.

לפני המשחק טען דון נלסון שהקרע עם הרינגטון קרה בגלל שהפורוורד רצה תפקיד גדול יותר בקבוצה, על מנת להשיג חוזה טוב יותר ב-2010. נלסון הוסיף כי הרינגטון הוא זה שהפך את הריב לאישי, וקיווה שזה לא ישפיע על השחקנים הצעירים אנתוני רנדולף וברנדן רייט. הרינגטון לא נשאר חייב ואמר: "אני מדבר עם בי-רייט מדי פעם. אני אומר לו לשמור על גישה חיובית ולעמוד בסערה של נלי, כי הוא ידוע בתור אחד שהורס קריירות. אני מקווה שזה לא יקרה לחבר'ה האלה", סיכם הפורוורד.

קובי הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-23 אלף נקודות

על פניו, ניצחון של לוס אנג'לס לייקרס 98:105 על אוקלהומה סיטי ת'אנדר החלשה לא אמור לעורר הדים, אך קובי בריאנט דאג לעשות כותרות. ה-MVP המכהן הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-23 אלף נקודות, קובי השלים את ההישג בקליעת עונשין באצמע הרבע השני בגיל 30 ו-171 ימים ובכך הקדים בחמישה ימים את ווילט צ'יימברלין. אולם, צ'יימברלין הגיע לציון הדרך בפחות משחקים, 606, לעומת בריאנט, שהגיע ל-NBA ישר מהתיכון, וקלע את הנקודה ה-23 אלף שלו אחרי 917 משחקים.

מו וויליאמס הפך בסופו של דבר לאולסטאר. הרכז של קליבלנד קאבלירס, שלא נבחר על ידי האוהדים וגם לא על ידי המאמנים ואפילו לא נבחר כמחליף לג'מיר נלסון הפצוע, ישחק בסופו של דבר במשחק הראווה בפיניקס בזכות פציעתו של כריס בוש מטורונטו ראפטורס. ממוצעיו של מו העונה עומדים על 17.1 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים. בתחרות ההטבעות, ג'יי.אר. סמית מדנבר נאגטס נבחר להחליף את רודי גיי הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully