וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל-איטליה: התחיל בדואט, נגמר בסמבה

שתי אלופות העולם האחרונות, ברזיל ואיטליה, נפגשו למשחק ידידות בלונדון, אבל הסלסאו היו היחידים שהופיעו וירדו בסיום עם ניצחון 0:2

שתי הנבחרות המצליחות ביותר בתולדות הכדורגל העולמי נפגשות במולדת של הספורט הפופולארי בעולם. אלופת העולם הקודמת נגד אלופת העולם המכהנת, היסטוריה של מפגשים מרתקים בין השתיים. מה צריך יותר מזה? וזה בדיוק מה שקרה הערב (שלישי), כשברזיל ואיטליה נפגשו באצטדיון האמירויות למשחק שהסתיים בניצחון הסלסאו 0:2

דונגה ספג הרבה מאוד אש מאז קיבל לידיו את הסלסאו ב-2006 והשיג הרבה תוצאות לא טובות במוקדמות המונדיאל, אבל אחרי שבמשחק הידידות הקודם הביסה ברזיל 2:6 את פורטוגל והיום גברה על אלופת העולם, הנבחרת הדרום אמריקאית יכולה להרשות לעצמה לא רק לקטוף את תואר אלופת העולם במשחקי ידידות, אלא אולי גם לבקש העברה לאירופה.

דונגה החזיר לסגל את רונאלדיניו אחרי שוויתר עליו בכמה הזדמנויות והערב השליך אותו היישר להרכב. שחקן מילאן נהנה משילובים מצוינים עם רוביניו ואלאנו והשלישייה ששיחקה מתחת לאדריאנו רקדה יותר מפעם אחת בחצי האיטלקי וסיחררה את השחקנים בכחול.

מבחינת הזדמנויות ושליטה, המשחק היה שקול , אבל החלק החלש של הנבחרת האיטלקית הערב היה דווקא ההגנה ובעיקר מרכזה, כשניקולה לגרוטלייה ופאביו קנבארו נראו איטיים ולא מרוכזים. בצד השני של המגרש, מרצ'לו ליפי הפתיע כשהעלה את סימונה פפה לצידם של אנטוניו די נטאלה ואלברטו ג'ילרדינו בשלישייה הקדמית ובמחצית החליף את כולם במאורו קאמורנסי, ג'וזפה רוסי ולוקה טוני. חלוץ באיירן מינכן הצליח להפחיד את ההגנה הצהובה, אבל לא יותר וברזיל ניצחה.

איטליה פתחה בצורה יותר נחושה וכבר אחרי ארבע דקות נפסל שער של פאביו גרוסו בטענה מאוד מפוקפקת לנבדל, אחרי שהוא קיבל כדור עומק ארוך ופנטסטי מפירלו והכניע את סזאר. כאן ברזיל התעשתה מהר ומשחק צירופים מצוין שכלל את רונאלדיניו, רוביניו ואלאנו, הסתיים בשער של האחרון אחרי שהוא מצא את עצמו באחד על אחד מול בופון וקבע 0:1.

13 דקות חלפו וזה כבר 0:2. אנדראה פירלו, שחזר לפני זמן קצר מפציעה ממושכת, כידרר בצורה מיותרת בתוך הרחבה ואיבד לרוביניו שאסף את הכדור, תיעתע בזמברוטה ובלגרוטלייה ובעט ברגל שמאל שטוח לפינה הרחוקה של בופון.

שתי הנבחרות הגיעו לעוד מספר הזדמנויות בהמשך, אבל החמיצו. שער של לוקה טוני נפסל בטענה מוצדקת לנגיעת יד של החלוץ וגרוסו סחט עצירה של סזאר אחרי כדור חופשי ובצד השני זמברוטה היה רחוק רק מעט משער עצמי. עם זאת הכדור לא פגש שוב את הרשת ובסיום 0:2 לברזיל.

ברזיל: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, ז'ואן (טיאגו סילבה, 78), מרסלו, פליפה מלו, ז'ילברטו סילבה (ז'וסואה, 88), אלאנו (דני אלבס, 69), רונאלדיניו, רוביניו (ז'וליו בפטיסטה, 88), אדריאנו (פאטו, 80).

איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון, ג'יאנלוקה זמברוטה, ניקולה לגרוטלייה, פאביו קנבארו, פאביו גרוסו, אנדאה פירלו (אנדראה דוסנה, 75), דניאלה דה רוסי (אלברטו אקווילני, 58), ריקרדו מונטוליבו (סימונה פרוטה, 46), סימונה פפה (ג'וזפה רוסי, 46), אנטוניו די נטאלה (מאורו קאמורנסי, 46), אלברטו ג'ילרדינו (לוקה טוני, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully