וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "המשחק חשוב בגלל ההרגשה והמומנטום"

10.2.2009 / 19:43

מאמן הנבחרת הצעירה מתייחס ברצינות למשחק האימון ברביעי (17:00) נגד מולדובה, כהכנה לתחילת הקמפיין בסוף מרץ: "כל משחק עוזר"

הנבחרת הצעירה של ישראל קיימה הערב (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק הידידות מחר (17:00, נס ציונה) נגד מולדובה, במבחן האחרון של הנבחרת לקראת משחק הפתיחה של טורניר מוקדמות יורו 2011 נגד נבחרת קזחסטאן ב-29 במרץ.

"כל משחק בינלאומי הוא טוב ועוזר", אמר הערב מאמן הנבחרת, מוטי איוניר, לקראת המשחק. "אנחנו צריכים משחקים. בשניים האחרונים היינו רחוקים מהיכולת שאני רוצה לראות, אז בוודאי שאנו צריכים עוד. תמיד טוב לראות עוד שחקנים שיש סימן שאלה לגביהם. המשחק חשוב לנו גם בפני עצמו למרות שהוא לא במסגרת הקמפיין. הוא חשוב בגלל ההרגשה שלנו והמומנטום".

איוניר גם התייחס להגרלת טורניר המוקדמות, ואמר: "אנחנו תלויים בעצמנו. הבית שלנו הוא בהחלט בית שאפשר וצריך לסיים בו במקום הראשון. כיוון שנכללנו בדרג א', אין לנו מעצמות כדורגל בבית, אבל גם בשבדיה ובולגריה אי אפשר לזלזל".

ביברס נאתכו, שהיה אחד המצטיינים בניצחון קבוצתו, הפועל תל אביב, על בית"ר ירושלים בליגת העל, הוסיף: "מוטי לא היה מרוצה מאיתנו במשחקים הקודמים ובצדק. נקווה שנעשה את העבודה מול מולדובה ונהיה עם הפנים קדימה. מבחינתי אני מקווה שיהיו לי עוד שערים. תמיד הייתי שחקן התקפי, רק כשעליתי לבוגרים עברתי יותר אחורה".

הרכב משוער: אריאל הרוש, עודד אלקיים, דין מורי, ישראל ראש, רחמים צ'וקול, אושרי רואש, ביברס נאתכו, רן אבוקרט, טל בן חיים, חן עזריאל, טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully