וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירלנד רוצה להמשיך לצעוד לעבר דרום אפריקה

הירוקים יארחו את גאורגיה כאשר ניצחון שלהם בהפרש של שני שערים ומעלה יזניק אותם לראש הבית. מלטה-אלבניה, סן מרינו-צפון אירלנד

בעוד באירופה ובעולם יתקיימו עשרות משחקי ידידות, שש נבחרות ייתכנסו למשחקים רשמיים במסגרת מוקדמות המונדיאל 2010 בדרום אפריקה.

אירלנד - גאורגיה (21:45)

המשחק המסקרן ביותר מבין השלושה יעמת בבית 8 בין נבחרת מהאי הבריטי לנבחרת הגאורגיאנית. אירלנד מדורגת שנייה בבית עם שני ניצחונות ותיקו, ואחרי שלושה משחקים יש לה שבע נקודות והיא מדורגת במקום השני בבית. לאיטליה ואירלנד יתרון גדול על פני שאר הנבחרות, כאשר הנבחרת המדורגת שלישית בבית, בולגריה, אוחזת רק בשלוש נקודות משלושה משחקים. לעומת זאת, גאורגיה עם שתי נקודות מארבעה משחקים והיא במקום הלפני אחרון.

מלטה - אלבניה (20:30)

הנבחרת מהאי הקטן תארח בביתה את הנבחרת האלבנית. מלטה עם ארבעה הפסדים מארבעה משחקים ויחס שערים לא נעים של 11:0. כעת היא תנסה לפחות להבקיע שער ראשון בקמפיין במשחק החמישי שלה. האלבנים מדורגים במקום הרביעי עם חמש נקודות מארבעה משחקים. אלבניה השיגה ניצחון ושתי תוצאות תיקו, וניצחון יעלה אותה למקום הראשון בבית, לפחות באופן זמני.

סן מרינו - צפון אירלנד (21:30)

הנבחרת מהמדינה הזעירה תארח בביתה את הנבחרת מהאי הבריטי. סן מרינו מדורגת אחרונה בבית 3 עם ארבעה הפסדים מארבעה משחקים עם יחס שערים של 12:1. צפון אירלנד, שעשתה בקמפיין המוקדמות הקודם חיל והייתה קרובה להעפיל יורו אך כשלה בסוף, החלה את הטורניר הנוכחי ברגל שמאל והיא מדורגת רק לפני אחרונה. לצפון אירים ניצחון והפסד בארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully